Maffe chauffeurs en wegpiraten

Patrick, die filmpjes zijn me bekend maar of ze nu altijd goede reclame voor een bedrijf zijn? Ik ken hem trouwens niet persoonlijk, al zal ik hem in mijn jaren bij Heisterkamp vast eens tegengekomen zijn.

Groetjes, Bart

Laatst bewerkt:
I love how all of yall think that Truckers just sit in their truck day after day like robots? Naw whats wrong with a little fun ? what he did was safer than a soccer mom reaching back to yell at her kids or eating a cheeseburger while driving

uhmmm kan het niet oneens zijn met deze stelling.
ik zeg niet dat de chauffeur het goed gedaan heeft.
maar ik zie zulke gevallen dagelijks op de weg... en rij veel (45.000 per jaar).

hallo
er was toch ook zo een andere chauffeur die gek deed achter het stuur en zelfs ging dansen in de cabine???!!
wat hij doet lijkt wel popstars on the road:D:D:D
die chauffeur van heisterkamp doet wel wat gekke dingen tijdens t werk,bomenknuffelen,boodschappen doen,als zn baas dat ziet,
mn buurjongen is net zn baan kwijt geraakt omdat ie voor de 3e maal bekeurd/betrapt was om met zn poot op t dashboard te liggen tijdens rijden,t mag niet van polisie en baassie,
moet cursus bij cbr gaan volgen 800 euries zelf te betalen,
en is waarschijnlijk baan kwijt,heeft nu zn vakantiedagen opgenomen,
op t fietsie rijd ie nu zonder rijbewijs voorlopig,zn vrouw daar is ie nu banger voor dan zn werkgever :D:D:D
mvg markioo

hey markioo

bedoel je deze gekke romeen??
[URL="
- Kierowca tira z Rumuni - Romanian truck driver [Crazy Dance][/URL]
deze is volgens mij wel ontslagen.
en dit is volgens mij ook nog is in nederland.
hier nog wat van die gekke oostblokkers!!!
keren midden op de snelweg.

[media=youtube]UBDgUdbLU9k[/media]

bart als je vind dat we je topic erg vervuilen.
dan haal ik mijn bericht weg!!
of pb piet even zodat hij het kan verweideren.

gr

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een poging om het hele gebeuren in een context te plaatsen: voor zover ik weet is Willard één van de part-time chauffeurs die meestal voor koppelwerk ingezet worden. Dus veel te lang achter het stuur lijkt me niet het geval, Oldenzaal - Travemünde - Oldenzaal is prima op één dag te doen. Dit werk heb ik zelf jarenlang ook regelmatig gedaan.

In dit topic kan een ieder zien dat de meningen sterk uitéénlopen, van mij hoeft het niet en ik vraag me af of dit goede reclame is tegenover klanten en andere weggebruikers?

De bazen zullen -net als vele collega's- wel van het bestaan van deze You Tube video's afweten. Het verhaal van Assen ken ik niet, laat staan of dit echt waar is.

De filmpjes van de roemeen en het keren of de snelweg kende ik nog niet, sofort het rijbewijs afnemen en verbranden lijkt me een passende straf. Paar flinke schoppen onder hun kont trouwens ook :rolleyes:

En dan nog heel even :ontopic:: ik ga mijn Scania eerst rijklaar maken, dan komt het spuiten later wel. Heel misschien lukt het wel over een kleine 2 weken ermee naar Oudega te gaan?

Groetjes, Bart

hey markioo

[URL="

UBDgUdbLU9k[/media] - Crazy Truckers on European Highway

gr

Dit soort chauffeurs moeten ze op staande voet ontslaan, ook die spookrijders zouden er bij mij direct uitvliegen als ik hun baas was.

Tja, Heisterkamp, wat moet ik daar van zeggen................ beter maar niks zeggen ! :( :(
Dit soort bedrijven ....................???? :( :( :(

De goede kenner weet wel wat ik bedoel !! :(

Dit soort chauffeurs moeten ze op staande voet ontslaan, ook die spookrijders zouden er bij mij direct uitvliegen als ik hun baas was.
Absoluut mee eens.

Tja, Heisterkamp, wat moet ik daar van zeggen................ beter maar niks zeggen ! :( :(
Dit soort bedrijven ....................???? :( :( :(

De goede kenner weet wel wat ik bedoel !! :(
Hmmm, al heb ik er zo'n 14 jaar gelopen, maar toch weet ik het niet?

Groetjes, Bart

Hallo Emil,

Betreft nieuw topic

Ik heb even het topic van Bart opgeschoond, want dit werd nogal vervuild door de onderstaande postings.

Ik wilde de postings niet vewijderen, dus vandaar even naar een nieuw topic verplaaatst !!

Laatst bewerkt:
Hier posten we dus filmpjes enzo?

Wat maakt dat nou uit?Het is toch vrachtwagen gerelateerd?
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat het hier steeds meer op een soort dictatuur gaat lijken.
Je wordt aan alle kanten in de gaten gehouden,je mag geen Gamma,Praxis of Karwei of andere winkel neer zetten,terwijl hier de Mercedessen,Volvo's Scania's enz enz over het beeldscherm heen rollen.Dat zijn tenslotte toch ook merken?
Zo dit wilde ik ff kwijt.Het zal wel weer verwijderd worden,maar dat zien we dan wel.
gr Marcel.

Wat maakt dat nou uit?Het is toch vrachtwagen gerelateerd?
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat het hier steeds meer op een soort dictatuur gaat lijken.
Je wordt aan alle kanten in de gaten gehouden,je mag geen Gamma,Praxis of Karwei of andere winkel neer zetten,terwijl hier de Mercedessen,Volvo's Scania's enz enz over het beeldscherm heen rollen.Dat zijn tenslotte toch ook merken?
Zo dit wilde ik ff kwijt.Het zal wel weer verwijderd worden,maar dat zien we dan wel.
gr Marcel.

Hallo Marcel,

Nee hoor, dit berichtje wordt niet verwijderd !!

Ne. Marcel, we maken er geen dictatuur van hoor !! :cool: ;)

Ik heb het topic van Bart even opgeschoond en heb ik deze postings even in een apart topic gezet, want ik vond ze veel te leuk om te verwijderen !!
bovendien moeten de postings die MBF leden plaatsen niet zomaar verwijderd worden !!

hey markioo

[URL="

UBDgUdbLU9k[/media] - Crazy Truckers on European Highway

gr

Dit laatste filmpje.... dit schijnt een combinatie foutje te zijn geweest van de wegbeheerder & tom-tom. Het betreft hier een viaduct met een hoogte van 3.60 mtr echter bij de afslag waar de trucks vandaan komen staat geen bord. En de tom-tom weet dit ook niet dus die stuurt ze hier gewoon langs.
LET OP: Dit heb ik op een ander forum gelezen. Dit is niet mijn eigen ervaring met dit viaduct. Het verklaard echter wel veel....

Verder zou ik zeggen, kom maar op met die leuke filmpjes! altijd lachen.....

Back