Mag gesloten worden

nitro wordt zelden per post verstuurd omdat het onder de gevaarlijke stoffen valt.

dus waarschijnlijk is zelf gaan halen bij een winkel wel het makkelijkst

Hey,
Ik ben een beginner en ga een R/C truggy kopen(Professional 1/8Th Scale 2.4 Ghz Nitro Powered Exceed RC Ready to Run .28 MadWarrior RTR Racing Edition (Alpha Blue)), maar waar kan ik de beste brandstof (online) kopen. Is de Nitro brandstof van Merlin geschikt ?
Waarom ga je deze truggy kopen?
Ik denk dat er in nederland en belgie beter modellen te vinden zijn,
en als je brokken rijd is het ook gemakkelijker voor stukken denk ik...
mss best is buiten komen en een paar winkels in de buurt zoeken voor de aankoop en de service na verkoop en voor brandstof :D
en als er u niets aanstaat kan je hem nog kopen natuurlijk
mvg

Waarom ga je deze truggy kopen?
Ik denk dat er in nederland en belgie beter modellen te vinden zijn,
en als je brokken rijd is het ook gemakkelijker voor stukken denk ik...
mss best is buiten komen en een paar winkels in de buurt zoeken voor de aankoop en de service na verkoop en voor brandstof :D
en als er u niets aanstaat kan je hem nog kopen natuurlijk
mvg
ik zou hem kopen voor jumps te doen. Aangezien ik al voor een andere truggy aan het zoeken ben (de site levert wel in belgie, maar het zijn $107 verzendkosten) zou ik het liefst ergens een rc kunnen kopen voor max €250 kan je hiervoor al een goede wagen hebben ? ik zou deze willen aanschaffen (RC World BV :: RC Auto's :: Brandstof :: Off-Road :: Schaal 1:8 :: RCWTruggy )

ik zou hem kopen voor jumps te doen. Aangezien ik al voor een andere truggy aan het zoeken ben (de site levert wel in belgie, maar het zijn $107 verzendkosten) zou ik het liefst ergens een rc kunnen kopen voor max €250 kan je hiervoor al een goede wagen hebben ? ik zou deze willen aanschaffen (RC World BV :: RC Auto's :: Brandstof :: Off-Road :: Schaal 1:8 :: RCWTruggy )

Ehhh nee dat is niet veel.

Ik denk dat je eerst eens na moet denken of je niet wat langer door wil sparen. Het is ten eerste goed om je aan het gestelde budget te houden.

Echter met dit soort auto's jumps gaan doen is veel schade rijden.
Rondjes rijden op een grasveldje gaat wel. maar verwacht er niet te veel van.

Ik denk dat je voor 250 geen nieuwe auto koopt die echt een beetje kwaliteit heeft.

Back