Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom ga je deze truggy kopen?Hey,
Ik ben een beginner en ga een R/C truggy kopen(Professional 1/8Th Scale 2.4 Ghz Nitro Powered Exceed RC Ready to Run .28 MadWarrior RTR Racing Edition (Alpha Blue)), maar waar kan ik de beste brandstof (online) kopen. Is de Nitro brandstof van Merlin geschikt ?
ik zou hem kopen voor jumps te doen. Aangezien ik al voor een andere truggy aan het zoeken ben (de site levert wel in belgie, maar het zijn $107 verzendkosten) zou ik het liefst ergens een rc kunnen kopen voor max €250 kan je hiervoor al een goede wagen hebben ? ik zou deze willen aanschaffen (RC World BV :: RC Auto's :: Brandstof :: Off-Road :: Schaal 1:8 :: RCWTruggy )Waarom ga je deze truggy kopen?
Ik denk dat er in nederland en belgie beter modellen te vinden zijn,
en als je brokken rijd is het ook gemakkelijker voor stukken denk ik...
mss best is buiten komen en een paar winkels in de buurt zoeken voor de aankoop en de service na verkoop en voor brandstof![]()
en als er u niets aanstaat kan je hem nog kopen natuurlijk
mvg
ik zou hem kopen voor jumps te doen. Aangezien ik al voor een andere truggy aan het zoeken ben (de site levert wel in belgie, maar het zijn $107 verzendkosten) zou ik het liefst ergens een rc kunnen kopen voor max €250 kan je hiervoor al een goede wagen hebben ? ik zou deze willen aanschaffen (RC World BV :: RC Auto's :: Brandstof :: Off-Road :: Schaal 1:8 :: RCWTruggy )