Mag ik als nieuw lid gewoon topics openen?

Discussie in 'Helpdesk' gestart door Alex Visser, 12 sep 2018.

  1. Alex Visser

    Alex Visser

    Lid geworden:
    12 sep 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Zierikzee
    Dit is gelijk een test of het me uberhaupt lukt...
     
  2. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.840
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    Ja hoor dat mag je gelijk.
    Probeer wel zoveel mogelijk dubbele draadjes te voorkomen.
    Of te wel, als je een probleem ergens mee hebt, heeft een ander dat ook vaak al gehad en hier op het forum geplaatst.
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Conversaties versus profielposts
    PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.
    Je kunt ook via profielposts communiceren, door op iemands gebruikerspagina te berichten te plaatsen, maar die berichten zijn openbaar op jouw @Alex Visser profielpagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

    Notificaties/meldingen
    Voor privébericht/conversaties/discussies kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. antwoorden in discussie niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een reactie/privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

    E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over
     
  4. Alex Visser

    Alex Visser

    Lid geworden:
    12 sep 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Zierikzee
    Bijzonder bedankt voor de reactie.

    Ik zou graag een cat 323e bouwen maar zit met behoorlijk wat vragen. En ik zou zeggen moet een topic starten in rupsvoertuigen, maar daar worden sommigen ook weer verwezen aangezien het militair betreft. Dus dan zou mijn vraag zijn waar moet ik deze topic starten aangezien ik niet wil bevuilen.... zo een mooi woord...

    Met vriendelijke groet,

    Alex
     
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Wat is wijsheid, ik ben niet echt bekend met die subfora: als je tracks het moeilijkst vindt/verwacht in Tanks/Rupsvoertuigen , en anders in Trucks en Bouwmachines? Of even zoeken waar jouw soort Cat het meest voor komt.
    Verplaatsen van een topic kan altijd nog, dat vraag je aan moderatoren (ik ben geen moderator) middels klik op Meld onder het betreffende openingsbericht.
     

Deel Deze Pagina