Mag ik een ieder uitnodigen?

• Topicstarter Topicstarter icewim
  • Startdatum Startdatum
I

icewim

Guest
Hoi; in navolging op de topic "rijden Makro" wil ik melden dat hier (in IJmuiden) een heeeeel groot parkeerterrein is waar twee maten van mij en ik altijd op zondag aan het racen zijn.
Het lijkt mij wel leuk om eens wat meer mensen/auto's te leren kennen/zien en dus nodig ik iedereen die daar zin in heeft uit om te komen racen volgende zondag.
Dit is dus bedoeld voor mensen die ook wel eens een soort "meetingetje" willen bijwonen en bijvoorbeeld Arnhem te ver vinden, maar als je uit (zeg) Arnhem komt en je wilt hier ook bijzijn; WELKOM!

Voor degenen die met de trein willen komen; het dichtstbijzijnde station is Haarlem (15min) maar ik heb een auto en kan mensen ophalen/wegbrengen.
Mijn vrouwtje zal de koffie/koek (soep?) verzorgen.

Tja.....lijkt mij wel eens leuk om met meerdere mensen te racen, als meerderen van jullie dit leuk vinden hoor ik het graag......dus animo peilen is dit en beetje eigenlijk.
We zijn er bijna elke zondag en dus is het ook niet echt datumgebonden btw.

Laat maar weten als je het wat vindt en groetjes; Wim Leen.

animo is er genoeg kijk maar naar topic race meeting 8)

maar moet maar net in de buurt zijn want om nou voor een 3 uur een 2 uur te rijden en dan ook weer 2 uur terug te moetn rijden is het niet waard
voor mij tenminste niet

Precies; daarom vondt ik het ook jammer van dat Makro gebeuren in Arnhem.....is voor mij ook net ff te ver.
Maar je moet wat onder het wachten op de grote meeting en dus dacht ik dit zo voor de mensen in "mijn" buurt; kan altijd wel eens gezellig zijn.

Lijkt me leuk!!!
Zou wel het addres enzo willen hebben dan :)
Kom ik samen met me broer :D

P.S Het is wel een uur rijden maja :roll:

Adres? Uiteraard, het is de "minister van houtenlaan" in velsen (gem.) of IJmuiden (dorp); daar zie je een tankstation en een grote parkeerplaats; kan niet missen,is niet zo'n lange straat.

Aha, dat is vrij simpel, das vlakbij mijn oom in de buurt. En aan de andere kant van het water heb je zicht op Corus waar ik voor mijn baas ook nog ruim 3 maanden heb gezeten :)

Ehhmm....ff concreet; wie komen er nu? En wanneer het liefst?
Andere datum is ook ok dus.

Yup ik kom dan met me broer!!! :D

EDIT:
Waaneer is dit eigenlijk... Sorry voor het vragen :P

Vragen is geen probleem hoor! Ik heb expres een beetje de datum "open" gelaten zodat er wat geschoven kan worden; zelf ben ik er toch (bijna) elke zondag met nog twee of drie anderen.
In principe is het komende zondag maar dat wordt een beetje lastig met die sneeuw zo ben ik bang.
De bedoeling is dan dat het om een uur of 11 a 12 gaat "beginnen".
Laten we ff de sneeuw aanzien, dan kunnen we kijken of deze zondag of een week later verstandig is.

Hoe dan ook; als het om de 1 of andere reden ( zware regenval/nog sneeuw) toch niet door mocht gaan, dan meld ik dat zondagmorgen VOOR 9 uur op dit topic!
Als je die in de gaten houdt, kom je nooit voor niets.

Uhm..Om 9 uur liggen denk ik nog veel mensen in bed hoor :roll:

Ik bedoel ook dat ik het er op tijd opzet, zodat mensen niet om -zeg- tien uur willen gaan rijden naar Ijmuiden en dan zichzelf afvragen of het wel doorgaat en ze niet te vroeg op internet hebben gekeken en ik het afbericht nog moet plaatsen.
Als ze na 9 uur kijken heb ik in ieder geval wat laten weten dus.
Ik heb 2 dochters van 4 maanden en 2 jaar en ik ben zowieso om 7 uur wakker dus.......

Nou; ik zal het nu maar alvast medelen; de parkeerplaats is nog helemaal vol met ijs en sneeuw en zal alleen door een klein wondertje morgen berijdbaar zijn ben ik bang.......
Vooralsnog maar een weekje opschuiven?

Hoi Wim,

Ik heb dan (nog) wel geen RC, maar zou graag een keer komen kijken. Ik kom zelf uit Velsen. :)

Hoi Xander; tuurlijk, altijd welkom!
Wij zijn practisch iedere zondag aan het rijden op de min. v Houtenlaan en zo rond het middaguur zijn we er zeker; je kan dus altijd langskomen als je wilt.

Dat geld natuurlijk voor iedereen dat je langs mag komen wanneer je wilt; het parkeerterrein is ook niet van ons ;).

Maar de echte "minimeeting" is dus een week opgeschoven.

Back