Mag ik mezelf eerst even voorstellen, ik heet Willy de Vaal ben 61 jaar en woon in Eindhoven maar ben bijna het gehele jaar door samen met mijn vrouw te vinden op een camping in Zeeland. Ik kom van een heel andere modelbouw wereld, namelijk modeltreintjes. Mijn baan heb ik al voor een groot deel afgebroken, omdat ik er niet echt meer veel aan werkte. Nadat ik er zeker een jaar mee bezig ben geweest heb ik uiteindelijk toch gekozen voor een nieuwe hobby, het R/C helicopter vliegen. Ik lees dit forum tot nu toe op de achtergrond al geruime tijd mee. Afgelopen week heb ik nadat ik eerst een tijdje met een vluchtsimulator heb geoefend, veel op dit forum heb gelezen en geleerd, een Blade 120 SR helicopter gekocht, deze helicopter wil ik gaan besturen met mijn Spectrum DX6i zender. Mijn eerste buiten vlucht heb ik reeds zonder schade doorstaan, maar zal nog lang moeten oefenen voor dat ik mezelf een expert mag noemen. Op mijn website Welkom op de R/C Helikopter site van Willy de Vaal kun je het verdere verloop van waar ik mee bezig ben vinden.
mvg Willy...
mvg Willy...