magneten los axi

he
kon met zoeken niet zo snel vinden maar van mijn axi 4130 zijn 2 magneten los gekomen tijdens het vliegen
kun je deze gewoon weer vastlijmen of hoe werkt dit
groet

Moet geen probleem zijn, het beste kun je epoxy gebruiken.

Let wel op de polariteit van de magneet.
Klik het losse magneetje op één van de magneten er naast.
De "lijm-kant" van de magneet zit nu aan de buitenzijde!
(magneten zitten: N-Z-N-Z etc.)
Let er ook op dat de ruimte tussen de magneten gelijk blijft.

dat kan zijn als ze steeds per 2 worden gebruikt voor meer oppervlakte. Dat is ook wel te zien als het goed is. Kwestie van even een magneetje merken en kijken hoe hij op de andere klikt :) Wel voorzichtig, het chromen laagje chipt snel, dan zijn ze erg kwetsbaar.

heb maar ff een mailtje gestuurd naar modelmotors want er zijn ook stukken uit de mageneten gebroken
ook bovenop de wikkelingen zit een soort metalen scherm en deze zijn helemaal gegraveerd
overal lopen diepe groeven
best wel balen voor een motor die halve minuut gelopen heeft

roberco zei:
heb maar even een mailtje gestuurd naar modelmotors want er zijn ook stukken uit de mageneten gebroken
ook bovenop de wikkelingen zit een soort metalen scherm en deze zijn helemaal gegraveerd
overal lopen diepe groeven
best wel balen voor een motor die halve minuut gelopen heeft

Dat is dus een fabrieksfout en valt onder de garantie. Volgens mij moeten ze je gewoon een nieuwe geven!

nou nou dat schiet weer op
ik mail naar modelmotors dat de motor na amper 30 sekonden kapot gaat en dan krijg ik dit terug

Sorry, it is impossible. All motors are tested for runing quality before we
ship them out to the custumers. We test them on special device simulated
aerobatic flight.
Your motor must be crashed before or highly overloaded or overheated.
Please send it back to us. We will see what we can do.

wat denken jullie

Nou, opsturen natuurlijk. Met een lichtelijk geirriteerd :evil: begeleidend schrijven dat je dacht een duur kwaliteitsproduct met garantie, service en klantvriendelijkheid had gekocht.

Meld ook even dat je minstens vijf getuigen kan optrommelen die gezien hebben wat er gebeurde.

hmm zou die motor nog goed draaien met 3 magneten waar wat stukjes uit zijn op het eind of is het gedaan met de prestaties
voel er eigenlijk weinig voor om hem helemaal naar tsjechie op te sturen en dan te horen krijgen dat het me veel geld gaat kosten

de buitenlaag is alleen bescherming en werkt nauwelijks mee. Dus een klein stukje buitenkant eraf merk je niet ;) Als er echt meer dan 10% van de magneet mist wordt het wel merkbaar.

inderdaad
bedankt voor de link prop-er
nu maar ff een flinke vervelende brief proberen te schrijven en dan maar weer op de post
hopen dat ik een nieuwe krijg
alleen jammer dat ik nu nie meer kan vliegen
ging net zo lekker met de solution xl
graadje of 70 naar boven a 10 of 15 seconden en dan al uit het zicht
dat voor een 4 meter zwever
super leuk maar nu ff nie

Maak die brief niet al te vervelend, immers je strijkt er alleen maar mensen mee tegen de haren in en dan bereik je wellicht ook niets.
Refereer aan je eerdere schrijven, voeg andere topics (quote) over het zelfde probleem bij en laat doorschemeren dat ook zij geen belang hebben bij deze negatieve reclame.
Wijs ze er (op een bescheiden manier) evt op dat het hier in NL/Be ook al een item is op het internet.
En sluit af met: dat je vertrouwen hebt in hun product en uitziet naar een goede oplossing voor dit probleem.

Suc6

Voor jou is het "maar" en motortje voor één van je vliegtuigjes.
Als het niet bevalt koop je de volgende keer een ander merk.

Zíj eten van het verkopen van dit motortje.
Dus geen negatieve (terechte) berichten is voor hun heel belangrijk.

nou maar dat motortje heeft mij daarom wel veel eurotjes gekost maar voor de rest heb je helemaal gelijk
beetje lullen over slechte reclame en het forum noemen en dan moet het wel goed komen
groet

roberco zei:
nou maar dat motortje heeft mij daarom wel veel eurotjes gekost
Dat geloof ik ook.
Maar het gaat er om dat zij zich bewust worden dat het hun probleem is zonder dat jij dat zo zegt.
Dat je tevens laat blijken dat je verder een tevreden klant bent, stimuleerd hen er toe dat zo te houden (krijgen).
Beetje subtiel (niet te suggestief) spelen.
(probeer je eens in hun positie te verplaatsen en hoe je waarop zou reageren. Dat werk vaak het best)

Back