magnetisch inspanhulp

Om het dan even samen te vatten.....de voordelen wegen niet op tegen de nadelen.

@Ron

Inderdaat dat tapijt plakband (met bruin tussenpapier) gebruik ik dus en werkt goed, krijg je je werkstuk niet los, gebruik dan thinner om je werkstuk te lossen, jajaja ik weet het, je mag thinner niet meer gebruiken, gewoon gebruiken en niet roken en niet in aanraking komen met je huid en klaar ben ik ermee.

Zo heb ik bijvoorbeeld messingbuis van 4mm dia en 20mm lang en dan 40 stuks op een rijtje tegelijk tussen 2 aluplaatjes bekleed met dat plakband en dan heb ik er een sleufje op de kopse kanten ingefreest van 2mm breed en 4mm diep, was een onderdeel voor een bedrijf die instrumenten maken voor vliegsimulators, dat ging perfect.

Als je het 1x gebruikt hebt dan zie je veel meer mogelijkheden om het te gebruiken, ook tijdens het bouwen van oa modelvliegtuigen iets even vastplakken om later weer los te halen en dan later het onderdeel definitief te verlijmen, maar je meetlint ff vastplakken en later los maken, hoef je je mop niet meer te vragen van, wil je even vasthouden schatje hihi , het is meer een 3e handje zal ik maar zeggen enz enz enz

@Jacques

Gewoon proberen en ik weet zeker daar ga je veel plezier aan beleven.

Vriendelijke groeten Japio

P/S ik heb nog iets!!!! witte houtlijm en een oude krant, dit is meer voor de mallenbouwers is niet geschikt voor ferro en nonferro metalen, of toch wel ?? ik zal eens een proef doen en ik laat het jullie weten hier.

Laatst bewerkt:
Back