Magnum reloaded

Wat voor motor hebben jullie op de magnum , vind de 2204/1400 met 7x3.5 op 2s wat knap voor buiten (watervliegen)

Voor binnen zal het wel genoeg zijn.;)

Mvg Johan

Ik denk dat ik er ook zoiets op ga zetten.
Voor indoor dan op 2S en op water dan op 3S

Morgen maar eens grabbelen in de kist .

Mvg Johan

deze is ook OK : AX 1806 N >>> van HK de 2100 KV

AX-1806N.jpg

die 3020 turnigy gaat ook prima op 2s vanaf het water johan met een 9x4.7 prop meter of 3 a 4 en je bent weer los
groetjes uit het koude Delfzijl

Morge Pieter

Hier is het ook koud , -6 in moment .

Ik probeer mijn motor eerst eens op 3S .
Alles past nu kwa CG .

Maar het moet eerst wel iets warmer worden , met minder sneeuw , we komen niet eens op ons veld .
Maar heb nog 5 weken voor de grote 2 daagse in belgie.

Mvg Johan

Geen zorgen Johan, het toestel vliegt werkelijk voorbeeldig mooi.
Ik ben uitermate tevreden over het vlieggedrag al hoewel mijn motor wel wat aan de krappe kant is, ik ga voor de 3020-1800 van turnigy.
binnenkort maar eens bestellen.

@ Johan, ik gebruik de 2204-14T motor op 2s met een 8x4,3 prop en heb meer dan voldoende power om leuk te vliegen. Voor binnen is dat eigenlijk al teveel, dus voor buiten zal dat ook voldeonde zijn. Mischien morgen of zaterdag eens kijken met de drijvers op de sneeuw......

Maar het moet eerst wel iets warmer worden , met minder sneeuw , we komen niet eens op ons veld .

Bij ons een zonnige dag vandaag, -10 en geen zicht......toch maar even de Magnum uitgelaten op de club:D

full

full

Stevo

Laatst bewerkt door een moderator:
Even :offtopic: dan maar :smile:

Is dat de club Phoenix in Dudzele waar ook Bert Delaere vliegt ?
Ik herken precies het clubgebouw ....
Dacht dat jullie moesten wijken voor uitbreiding v/d haven ?

Laatst bewerkt:
Knife,

Correct, het is inmiddels wel al 20 jaar dat ze het erover hebben, zal wel onvermijdelijk zijn op termijn, gelukkig voor ons bestaat er recessie, voor één keer een positieve wending hieraan,

Maar ging dit draadje niet over de Magnum?;)

Stevo

Back