Maiden 600N super pro.

na wat klooit te hebben met een paar brandstof helis eindelijk een die ook echt vliegt,...hij heeft een maand bij de douane gelegen en kreeg m als nog zonder extra prent op de mat, lekker snel gebouwd en de maiden was snel een feit, er moeten nog wat dingen afgesteld worden maar er is mee te vliegen, ik ben er erg tevreden over!!!

setup
T-rex600N superpro
Align50 hyper & muffler
LTG6100T gyrocombo
Ar7000 spektrum ontvanger
Align governor
1900mah ontvanger lipo
Align 6 Amp voltage regulator
3152 futaba op swash
3151 futaba op gas
600MM rotortech blades

paar fotos met dank aan Z900

HZ8V8223.jpg

HZ8V8287.jpg

HZ8V8264.jpg

HZ8V8176.jpg

hey bart ziet er goed uit en heb je hem goed onder controle ... ja de duane daar word je niet blij van ik stuur meestal standaard een fax met de vraag waarom mijn pakket zo lang blijft liggen en vraag dan om een rede ... en daar hebben ze niet zoveel zin in dus meestal de volgende dag delivery. Ik zag dat de grote meeting een succes was ik wou graag even langs komen maar ik kreeg 1 dag voor de meeting problemen met de motor van de trex 700
en toen bleek dat er een gat in de zuiger zat motor stond niet rijk genoeg in hi speed dat krijg je als plots ook met nitro gaat vliegen .. maar afgelopen tijd veel geleerd en de trex 700 vliegt echt super vet ,nooit durfen dromen om met zoveel power te vliegen.
groet Henry

hey bart ziet er goed uit en heb je hem goed onder controle ... ja de duane daar word je niet blij van ik stuur meestal standaard een fax met de vraag waarom mijn pakket zo lang blijft liggen en vraag dan om een rede ... en daar hebben ze niet zoveel zin in dus meestal de volgende dag delivery. Ik zag dat de grote meeting een succes was ik wou graag even langs komen maar ik kreeg 1 dag voor de meeting problemen met de motor van de trex 700
en toen bleek dat er een gat in de zuiger zat motor stond niet rijk genoeg in hi speed dat krijg je als plots ook met nitro gaat vliegen .. maar afgelopen tijd veel geleerd en de trex 700 vliegt echt super vet ,nooit durfen dromen om met zoveel power te vliegen.
groet Henry

Oh jee, een probleem met de 700, en alleen 11 andere helies om mee te vliegen, dan maar niet naar de meeting... ;-)

Nou het heeft me goed bezig gehouden maar ik heb er veel van geleerd na alleen electra te vliegen komt er met de nitro heli een hele nieuwe wereld op je af ... wel gaaf hoor

volgende big meeting moet ik er bij zijn ...

groet Henry

had dat gelezen van je ja, van die std swash, voorlopig blijft ie erop, ff aankijken, de 700 heeft zon elevator arm standaard zie ik? is t nog ergens anders voor dan voor de looks?

had dat gelezen van je ja, van die std swash, voorlopig blijft ie erop, ff aankijken, de 700 heeft zon elevator arm standaard zie ik? is t nog ergens anders voor dan voor de looks?

Minder zijwaartse speling en weer een onderdeel minder, vind dit zelf niet echt een "looks" onderdeel.

Back