nu met foto
hmmm nog maar eens de foto proberen
[IMG=http://img513.imageshack.us/img513/7188/20120903175616.jpg][/IMG]
Hey Swilkens
de setup is alsvolgt:
hobbywing funfly 60A regelaar
turnigy 2200 mAh 35C accu (3s)
NTM Series 35-42A 1000Kv 700W Borstelloze Motor
Aeronaut Cam / Klap Propeller 12 x 6,5 (AE7234-46)
ik heb een spectrum dx7s en heb de motor op de gear schakelaar gezet en de crow functie op de gas stick ( ik ben dit van vroeger gewend om de remkleppen op de gas stick te hebben met zweven.)
op de drie standen flap schakelaar heb ik op de midden positie alles neutraal en dan naar voor is snelheid en naar achter thermiek ( flaps en ailerons beide iets naar boven of naar beneden, incl correctie op het hoogte roer) ik heb hier nog niet mee getest.
ik zal na wat meer vluchten wat meer indrukken geven ( ik moet nu vooral even wennen)
hey Madray
leuk dat je ook weer begonnen bent, ben jij ook zo verbaasd over wat je allemaal voor ( relatief) weinig geld kunt kopen? 20 jaar geleden waren computer zenders een droom en stond je bij koolstof liggers te kwijlen
elektra zweven kwam net in maar bracht je op een accu net een keer naar boven ( na 4 minuten vol gas) en je was ook zo weer beneden omdat je kist veel te zwaar was. ik ben er toen nooit aan begonnen en hield het bij lierstarts.
ik schrok me wild toen de cularis voor de eerste keer om hoog ging, ik dacht dat hij zou overtrekken maar hij gaat bijna recht om hoog ( ruim over de 60 graden)
ik ga hier heel veel plezier van hebben, misschien dat ik zelfs wel weer naar een club ga maar eerst maar even wat wild vliegen
groetjes
Niels