B
BramHarmsen
Guest
Net, misschien een half uur geleden, heeft de Fireblade haar maiden flight gemaakt. In het kleine maar pittoreske dorpje Almen, op het weiland achter het huis van mijn oma. Omstebeurt hebben mijn pa en ik 'm de lucht in gegooid, en dat ging eigenlijk heel goed! Op een gegeven moment kwam ik zelfs (onverwacht) in een thermiekbel terecht en ookal hadden we geen timer, ik durf te wedden dat ie toen wel een minuut of 2 of 3 in de lucht geweest is. Ik zou eigenlijk een filmpje van één van mijn worpen bij willen voegen maar hoe de **** doe je dat? Dan kunnen jullie mijn werptechniek bekritiseren. Ik ga zo weer verder vliegen, want de wind is volgens mij weer wat gaan liggen.
O ja: hierbij wil ik Peter en Sietse bedanken voor hun hulp en advies! En wees gewaarschuwd, op de volgende wedstrijd hebben jullie een tegenstander in de fullsize klasse!
Er volgen nog wat foto's.
Groeten Bram
O ja: hierbij wil ik Peter en Sietse bedanken voor hun hulp en advies! En wees gewaarschuwd, op de volgende wedstrijd hebben jullie een tegenstander in de fullsize klasse!
Er volgen nog wat foto's.
Groeten Bram