Maiden Flight OFA

• Topicstarter Topicstarter BramHarmsen
  • Startdatum Startdatum
B

BramHarmsen

Guest
Ongeveer een half jaar geleden ontdekte ik de term DLG op internet en was gelijk verkocht.
In september kwam ik voor het eerst in aanraking met DLG'en op de meeting in Vlaardingen. Toen heb ik een vleugel voor een mini van Theo gekregen en met zijn en andermans hulp mijn eerste mini DLG gebouwd; een OFA.
Gisteren maakte mijn OFA haar eerste vluchten in Zoetermeer, waar ook het NK was dit jaar.
Het was niet het ideale weer om mee te beginnen; een vlagerige windkracht 3.
Desondanks heb ik de boel heel weten te houden en wat handlandingen weten te maken:D
Mijn pa is inmiddels ook verslaafd en het wordt tijd dat hij er ook eens aan begint.
Ik ben van plan komend jaar ook een full-size aan te schaffen, maar eerst maar eens een fatsoenlijke ''discus launch'' onder de knie krijgen met de OFA.

Ik wil iedereen die mij heeft geholpen tijdens het bouwproces nogmaals bedanken!
Groeten,

Bram

PS: Ik zou graag foto's erbij plaatsen maar dat lukt me niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe ik dat toch even!
Mooie kleuren heeft die vleugel :rolleyes:

45477547c74e3bd.jpg

45477547c76e38b.jpg

45477547c78ef27.jpg

45477548799a78b.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik dit zie vraag ik me altijd af: Waarom een full-size aanschaffen?
Maak gewoon nóg een OFA!

Leon

[Die weer een mini in aanbouw heeft, misschien te zien op het Maldens Vlak in februari]

Bram, we zien je volgend jaar wel op de wedstrijden! Goed bezig!

Leon, waarom is er eigenlijk geen bouwverslagje van je BPG? Lijkt me toch een geinig project. Zelfs als hij niet zal vliegen kan iedereen er van leren.

Iedereen bedankt voor de reacties!

@ Leon: Waarschijnlijk komt er nog een OFA bij, voor m'n pa. Deze keer met de andere, ''massieve'' vleugel. En ik zou graag een full-size willen omdat die alle functies heeft, dus ook rolroeren (kan je lekker stunten, al gaat het daar bij DLG niet om..) Maar er komt zeker nog een mini bij.. waarschijnlijk wel meer maar dat zien we dan wel weer.

Hoi Bram,

Perfect.

Mijn pa is inmiddels ook verslaafd en het wordt tijd dat hij er ook eens aan begint.

Ja ja, a nother one hooked on DeeLeeGee, wee aar gooing for worled domination.
Wha, ha, ha, ha, ha, ha.

Franzzzzz

Leon, waarom is er eigenlijk geen bouwverslagje van je BPG? Lijkt me toch een geinig project. Zelfs als hij niet zal vliegen kan iedereen er van leren.

Bouwverslag van de BPG volgt zeker! Heb geduld.

Leon

[enne... vliegen gaat ie zeker, al is het maar als hellingkist]

Back