mail van scs

hallo ik heb een mail gekregen van scs express maar ik snap niet wat hun ermee bedoelen kunnen jullie mij helpen?

SCS Express International Limited

E - M e s s a g e

Dear ,
Re: Your order no. 9332527 from Hobby King under our Airwaybill number 85211283415
We are glad to inform you that your parcel order from Hobby King had arrived at our Europe hub
station. Your parcel had been cleared from EU region by bulk declaration under one consolidated
shipment in order to minimize the clearance costs. Now the Parcel is ready for dispatch to you and
waiting for your payment settle by Paypal as follows :
The total sum of amount of EUR 29 which is inclusive of any duty and VAT charge if applicable.
( Attached file for the AWB copy and the receipt for your reference)
You have no need to pay more VAT or duties in your own countries as your parcel was finished
custom clearance in EU region.
All VAT charge needs to be paid within ten working days as Free storage charge only for 7 working
days only.
Our Paypal account is support@scsexpress.com (https://www.paypal.com)
Once we was received payment confirmation from Paypal, our EU Hub station will arrange your parcel
to be delivered to you by GLS or DPD service within 3-4 working days. You can track the further
shipping details and status from our web site at www.scsexpress.com by using our Airwaybill number
quoted as above after your payment was being confirmed and accepted on next working day afternoon.
Please copy & paste the following your payment details into Paypal.

Order no. 9332527 under Airwaybill no. 85211283415  
Finished custom clearance dated : 02-Jun-2014  

mvg,

arrie

Moet ik dat tekstje wat ik moet toevoegen. bij bericht in paypal doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
ygu8yjah.jpg

Is dat hier?

Vind het wel een beetje dubieuze praktijken van SCS, maar ze zijn wel snel. 10 tegen 1 dat ze niet altijd precies de juiste waarde opgeven.

sent from a mobile device

Oww achja zie wel. heb alleen geen bevestegings mail gekregen hoop dat die komt als dat hoort.

Dit is heel normaal bijscs ze zijn daardoor niet voor niks zo snel;-) dhl doet trouwens bijna het zelfde alleen sturen zij een factuur na.

Okee bedankt!

Edit: zojuist deze mail ontvangen:

moet ik nou weer betalen?!?!?! of is dit slecht een factuur?

PayPal-logo 30 mei 2014 21:45:08 CEST
Beste Eduard Tielbeke,

SCS EXPRESS INTERNATIONAL LIMITED wil graag via PayPal betaald worden.

Webwinkel
SCS EXPRESS INTERNATIONAL LIMITED
support@scsexpress.com
Opmerking van webwinkel
Vat charge for Hobby King Order no. 9332527 under Airwaybill no. 85211283415. Finished custom clearance dated : 2-Jun-2014
Omschrijving Bedrag
Service €29,00 EUR
Totaal €29,00 EUR
Betalen met PayPal
SCS EXPRESS INTERNATIONAL LIMITED wil graag dat u betaalt met PayPal - makkelijk, veilig en overal betalen. Klik op de knop Nu betalen om door te gaan.

Klik hier om direct met PayPal te betalen!

VisaMasterCardDiscoverAmerican Express

Heeft u vragen? Ga naar Hulp op https://www.paypal.com/nl/help

We verzoeken u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Voor hulp kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en rechtsboven op een PayPal-pagina op Hulp klikken.

U kunt e-mails in platte tekst in plaats van HTML-berichten ontvangen. Log in op uw PayPal-rekening als u uw berichtgevingsvoorkeuren wilt wijzigen. Ga naar uw profiel en klik op Rekeninginstellingen.

Copyright © 1999-2014 PayPal. Alle rechten voorbehouden.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Gevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449
RCS Luxembourg B 118 349

E-mailreferentie PayPal PP1525 - 784fca8559314

Nee zeggen dat je al betaald hebt met de nummers die je er bij hebt gezet bij betaling bij paypal, en de betalings nummer op paypal die terug sturen naar de verzender van laaste mailtje

Ik mag niet reageren op die mail staat er onder dus hoe moet ik het doen?

Edit: ik zie dat die laatste mail van paypal komt huhhh??!

Ik mag niet reageren op die mail staat er onder dus hoe moet ik het doen?

Edit: ik zie dat die laatste mail van paypal komt huhhh??!

je moet naar PayPal.com gaan. Daar log je in en dan klik je op geld overmaken. Dan voer je daar het email adres die in de mail stond en de hoeveelheid geld die overgemaakt moet worden in. Je kan nog een bericht toevoegen. Dan klik je op de knop om te betalen en dat is alles.

Exit: of had je nou al betaald? Dan is het als het goed is opgelost. Soms kan het volgens mij even duren dat het geld aankomt. Misschien daardoor die 2e mail van PayPal.

Precies dat heb ik gedaan maar nu krijg ik deze mail. Dus nu snap ik er niks meer van. Heb ik weer hoor

Edit: ahh okeey hoop dat dat het is anders heb ik een probleem....

ik heb scs een mail gestuurd met een printscreen dat ik betaalt hebt hopen dat ze er snel op reageren.

edit: kreeg nog een mail van paypal dat ik moest betalen. hoop dat het nog goed komt

Laatst bewerkt:
Back