Main gear 70t

hallo,
mijn Main Gear is versleten:(
bij minicars kan ik hem wel bestellen alleen dat duurt 5 weken en is 7 euro verzending,
ik dacht dat dat wel een algemeen onderdeel is dus dat je die ook anders kan bestellen?
weet iemand waar ik hem kan bestellen: snel, nl site...
dit is hem: PD9214 MAIN GEAR 70T,TAEB [PD9214] - £5.99 : B & H Models, Your Online Hobby Store
pd9214.jpg

alvast dedankt:worship:

Laatst bewerkt:
ja ik had ook een thunder tiger en die onderdelen... Jemig die werden zowat niet geleverd je moet een andere auto nemen, ik zweer het ik doe het ook bij minicars
minicars is supergoed maar thunder tiger levert niet goed
gr

Als het gaat om een enkel onderdeeltje dan duurt verzending echt geen 5 weken hoor, met een beetje geluk 2 a 3 dagen. Gaat gewoon met internationale briefpost.

Ik heb zelfts eens een uitlaat (declaratiewaarde 12 dollar, aldus het pakketje al zat er iets van 50 dollar in), en dat was er in 3 werkdagen. Dit kwam uit Hong Kong.
Ook staartbladen voor mijn heli. Declaratiewaarde 6 dollar, in 3 werkdagen in huis.

The Sparrowhawk spur gear does look almost exactly like my AE B4 spur gears

las ik ergens en iemand zei dat thunder tiger team associated overnam dus het kan dik mogelijk zijn

ben ik toch ergens goed voor :D

ìs het dan volgens jullie verstandiger om dit onderdeel te kopen en de thunder tiger te verkopen?
en daarna een traxxas (rustler) te kopen (tweedehands) ?

oke ik zal er over nadenken,
ik ga zoiezo dat onderdeel bestellen en dan zie ik wel,
als iemand een traxxas heeft of een ruil wil doen dan hoor ik het wel:D

GR,

Marcell

Back