Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nadat ik de Make My Day de laatste keer gecrashed had heb ik hem gerepareerd en vanmiddag weer opnieuw ingevlogen. Het model is door de reparatie wel iets zwaarder geworden maar vliegt ondanks dit perfect. Het model is redelijk snel ondanks de harde wind en goed controleerbaar. Voor binnen zal het denk ik best wel moeilijk worden om op volle snelheid goed rond te komen. Hopenlijk is de wind morgen een behoorlijk stuk minder zodat ik hem ook dan eens aan de tand kan voelen en dan proberen om lekker kort te gaan vliegen.
Hierbij (met dank aan Vinze)... Vliegen er mee in een klein gymzaaltje ontlokte de de vraag of de rollende cirkels ook in een telefooncel passen......... 8) :wink:
Ziet er leuk uit wat is er verder bekend van het gewicht,motor,accu ed zoals hij daar staat.Zijn jullie binnenkort nog ergens op een indoor dag ik wil dit wel eens zien vliegen!
@Daniel: Met een -niet echt extreem lichte- setup van speed 280; 1:5 vertraagd met 11x8 prop en 3 cellen E-tech 700 weegt het model zoals het daar op de foto staat 210 gram. Vermogen met slechts 44 watt meer dan toereikend (set-up levert ruim 400 gram trekkracht).
Komend weekend gaat íe in ieder geval mee naar Alphen en heel misschien kom ik de week er na eens in Delfzijl kijken.
Waar kan ik de Yak kopen incl aandrijving?
Is deze ook als park flyer te vliegen?
Ook nog een advies voor servo's comtrollers, ontvangers?
veel vragen maar parkflyers is nieuw voor mij. (vlieg nu .40 3D kisten)
Ik heb de video's van de shick flyers gezien maar kan er niet achter komen wat nu een betaalbare goed opzet is om goed 3d te kunnen vliegen.
210 gram is vrij licht om buiten te vliegen maar op een dag met wat minder wind heel goed mogelijk (en gemakkelijker, daar is geen dak met stalen spanten :wink: )
Nieuwe video van de IMA-YAK 54 voor de liefhebbers
Maarten: bovenstaande video betreft hier het laatste prototype voor in-produktiename.
Setup: 3 stuks servo Waypoint 60. Motorisering met speed 280 6v, 1:5 vertraagd met 11 x 8 GWS prop op 3 cellen E-tech 700. Regelaar is een GWS 5 ampere regelaartje.