makelijk vlieguig

• Topicstarter Topicstarter appiehein
  • Startdatum Startdatum
A

appiehein

Guest
hoi,

Ik ben opzoek naar een tekening van een simpel vliegtuig.
Ik heb nog nooi een vlieguig gebouwd (dus een duidelijke tekening gewenst) maar het lijkt mij een hele uitdaging.

ik zoek een zwever die makelijk vliegt.. heeft iemand een aandrader/tekening?

ik hoor het wel.
(steur de tekening maar op naar albertpennings@hotmail.com)
alvast bedankt

gr appie

Hey
Ben je al eens bij een club wezen kijken. Of heb je al ervaring en heb je al andere benodigdheden zoals zender lader ed.
mvg Rick

Ps; Wat voor zwever zoek je elektro motorloos/ balsa depron/ span.

jep kheb zelf een vliegthuig ook een zwever maar ik wil er nu graag een zelf bouwen.
Ik geef toe ik heb er bar wijnig verstand van, kheb aleen verstand van hout bewerken
(ik doe al 2jaar de bouw) maar ik dacht aan een electro gewoon zon grote zwever met een klein electro motortje.. het vliegtuig moet gewoon makelijk te maken zijn, niet te klein en niet snel

haha je meerdere keren en het ging goed, tot de laatse keer(ik liet hem landen, maar liet het motortje nog aanstaan. gevolg:veel rook en motortje kapot;p)

Ik ben in de modelbouw gerold door het zwevertje van Gurodewa. Als het draadje wilt zoeken moet je even ''Fijn zwevertje" intikken.
Op het moment ben ik bezig met de Sig Riser waarvan ik veel goeds heb gehoord. En de Guppy is een mooie zwever daar is ook wel een draadje over te vinden.
Ik hoor het wel mvg Rick

nouw die Sig Riser van je.. heb je daar geen goeie tekening van dan?

jonge jonge.. kwist niet dat een tekening van een makelijke zwever met electro motortje zo zeltzaam zijn..

heeft niemand een tekening voor mij? en iets moeilijkere is ook goed, als het maar een duidelijke tekening is(en in het nl)

Kijk eens naar de Guppy!
speed 400 elekctro zwevertje die erg gemoedelijk vliegt en waar later een hotliner vleugel op kan. Compleet met bouwbeschrijving. Staat wel ergens in het bouwverslag gedeelte.