Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In het september nummer uit 1997 van FMT heeft op bladz 86 een test gestaan van de zwever Malibu van Modellbau Steinhardt. Wie kan mij aan een scan (PDF) helpen van dit artikel? Bij voorbaat dank.
hij is toch niet meer leverbaar volgens hun site . verder staat er op hun site een artikel.
Misschien dat ik de fmt van 97 nog heb maar dan ligt hij ergens achter op zolder verstopt.
als ik eens bij de oude tijdschriften kom zal ik kijken.
(kan wel even duren)
Klopt, hij is idd niet meer leverbaar maar ik heb er hier nog een ongebouwd liggen en de fabrikant is erg karig met informatie dus wat extra info kan nooit kwaad. Dus als iemand de oude FMT's nog wel onder handbereik heeft, bij voorbaat dank.
Heb hem hier, niet meer vliegklaar, liggen. Vliegklaar met moderne aandrijving kwam hij op zo'n 1800 gram. Vlotte vlieger mooi voor aan de helling maar minder geschikt voor thermiek vliegen