MALWARE in Traxxas fototopic

Ik zou een kijkje gaan nemen in deze topic via de link traxxas-foto-topic-alle-modellen-%3B-2

Helaas krijg ik dan een malware waarschuwing, waardoor ik het te risicovol vind om door te klikken.

Chrome meldt:

Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

De website op www.modelbouwforum.nl bevat elementen van de site users.telenet.be, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor users.telenet.be.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn scaners zeggen: gewoon doen! Ik zie geen probleem. Waarschijnlijk heb je overijverige software. Ik heb hem geopend en niks verontrustends gezien.
Jakko

pieter of zo jij gebruik zeker ook google chome
ik heb op oke geklikt en er is nix mis mee ... ik doe nu een qwik scan en nix gevonden maar dit was ook het probleem toen dei op de voor pagina stond toen durfde ik het ook niet

Laatst bewerkt:
Ik gebruik inderdaad chrome, heerlijk. Ik klik liever niet op OK, je weet maar nooit wat het is... Zo belangrijk vond ik het ook niet om die topic te bekijken, dat speelt ook mee. Vorige keer kreeg ik die melding op een website en heb ik contact opgenomen met de beheerder van die site en die zei inderdaad dat er malware op zat, dus ik klik er liever nooit op.

Het is Piebe/PiebeJanMan, maar ik heet Redmer hoor :P

Back