Mamba Max Pro en firmware update

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorsports

Forum veteraan
Vraag voor de Mamba Max Pro en Mamba monster ESC , die ook evt de firmware hebben ge-upgrade .

volgens de gebruikaaanwijzing kan je de zender kalibreren op de ESC , De procedure is duidelijk, alleen na het calibreren van de Throttle en Brake , heb je als laatste de neutraal stand van de zender . Nu was dat altijd makkelijk en als alles goed gaat blijft de gele LED continue branden na calibratie , als aanduiding van de neutraal positie , blijft deze knipperen is er wat mis met deze positie en heeft de ESC de positie niet goed op geslagen , dan zijn er een aantal oplossingen die je kan doen .

so far so good.

Maar nu heb ik via de castle link de firmware geupgrade en blijft de gele led, ook na calibratie knipperen , de firmware is gegaan van V1.23 naar V1.30
Dan kom je automatisch weer terug in de gebruiksaanwijzing waarin staat een mogelijk probleem met de zender's neutraal positie .

Mijn vraag is wie heeft zijn MMPro of MMM voorzien van een hogere Firmware dan V1.26 en knipperd dan ook de gele Led als de neutraal positie is gevonden en als de zender aangaat ?Of is het een bugje in de Firmware ?

Manieren op de zender en ESC te kalibreren weet ik wel .

volgens mij is het om aan te geven dat je kan zien dat de cheatmode niet aan staan.
dat was een vereiste van de amerikaanse ROAR

staat dacht ik ook op de site van castle

volgens mij is het om aan te geven dat je kan zien dat de cheatmode niet aan staan.
dat was een vereiste van de amerikaanse ROAR

staat dacht ik ook op de site van castle

klopt , dat is in firmware V1.26 , dus ik dacht prima , ga ik weer down-graden naar V1.23 maar het knipperen blijft :confused:

probeer eens in je nieuwste firmware eens de cheat code in te schakelen en weer uit te schakelen.
dan downgraden. kijken of het lukt.

maar als het knipperen van het ledje verders geen belemmering is zou ik er niet te zwaar aan tillen

ik weet niet precies waar ik op zit. al een paar maanden niet meer een update gedaan.
ik dacht dat ik het augustus voor het laatst gedaan heb.

Ik heb firmware 1.29 er op staan en heb inderdaad ook een geel knipperende led omdat ik de cheat mode uit heb staan. Je kunt op de site van CC zoals murky aangeeft bij downloads de update geschiedenis zien van de Mamba Max Pro. Dan zie je dus per upgrade de veranderingen en kan je misschien op die manier achterhalen of het bij jouw ook de cheatmode is die uit staat.

Op mijn mmpro knippert hij ook. Nu je het zegt, is het inderdaad pas na de software update (zondag gedaan) gekomen. Niet bij stilgestaan eigenlijk. Cheat mode ook uit. Zender is prima gecalibreerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back