MAN

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door kerax 450, 28 apr 2010.

  1. Ghossie

    Ghossie In Memoriam

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.891
    Locatie:
    Schoonebeek
    Van die Landcuiser, Pajero en Unimog "prakken" heb je vast wel even foto's gemaakt;)
     
  2. markioo

    markioo Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 dec 2007
    Berichten:
    6.443
    hallo ghossie
    en wat denk je????!!!!JA ik heb eindelijk eens fotoos gemaakt,
    maar weet nog steeds niet hoe hier te plaatsen,
    maar een xc/cc chassis zit zo in elkaar,is minder werk dan een truck bouwen en helammal als je de truck nog gaat verbouwen,
    xc/cc cc01 chassis is tandwielen voorophanging en achteras plaatsen en klaar ben je,enkel nu de landcruiser en unimog bodie nog spuiten,
    maar mn lexan verfstift zwart voor de details is op dus grrr wachten tot het binnen is bij de winkel,niet op voorraad die stiften,endat moet toch eerst zwart gemaakt worden de binnenkant,
    heb ondertussen wel wat anders leuks gemaakt een volvo cabine die op een xc/cc chassis komt met een truck achteras,dat past met dubbel lucht en zo heb ik een 4x4 truck,simpel,nu nog een kipper/kraantje erop,
    en ja ook hier komen fotoos van,zal volgende week het hele fototoestel wel legen op t forum,kunnen jullie voort,
    want rottierood komt binnenkort me een spoedcursus fotoos plaatsen geven en tevens een cursus cabineverbouwen geven,ik heb 2 scaniaas en een volvo liggen om uit te proberen,we zullen dan gelijk fotoos daarvan maken en hier plaatsen
    ja hehe eindelijk eens een keer fotoos van mij dan haha
    mvg markioo
     
  3. jordi

    jordi

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    717
    Locatie:
    nieuwveen
    @ markioo:

    maar ff een weekje vrij nemen om de foto's te bekijken?? :cool:
     

Deel Deze Pagina