Hoi allemaal, Is er op dit forum ook ruimte voor mensen die aan manquettes/miniaturen werken? Ik zie vooral categorieën in voertuigen.
Dank, echter zie ik daar vooral diorama's van voertuigen, ik ben meer op zoek naar bijvoorbeeld gebouwen
de modelwereld is al een relatief kleine groep mensen, wereldwijd gezien. de aantallen mensen die zich binnen die wereld bezig houden met zelf bouw, is tegenwoordig steeds kleiner. dus van een kleine groep, weer een klein percentage.. dan heb je het over stilstaande dingen, geen machine, dat is weer een klein percentage daarvan. wie weet zitten die meer op duitse of engelse fora (meer mensen in die taal, grotere kans op vinden van die doelgroep) maar, begin een topic bijvoorbeeld bij een modelbouw algemeen afdeling van dit forum, we zijn altijd benieuwd wat iedereen doet. er zitten hier veel zelfbouwers, vanuit alle hoeken van de modelbouw.
Ik ben volgens mij een van de weinige personen in het diorama gedeelte, die o.a. gebouwen als onderwerp heeft. Altijd al bezig geweest met het bouwen van gebouwen. Sinds een aantal jaren ben ik actief op dit forum. Op zich een prima podium om je bouwkunsten en ervaringen te delen met anderen. Een andere optie is een modelspoor forum, echter daar is het onderdeel gebouwen en andere modelbouw ook meer een bijzaak, vaak als onderdeel van een modelspoorbaan onder kopje scenery/diorama of bij overige modelbouw. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Gewoon jouw gebouwproject erbij plaatsen. Dioramaliefhebbers zien het dan echt wel. Daar is volgens mij niet een aparte rubriek voor nodig. Mij heb je alvast.