marder vs carson atack

hoi allemaal
ben nieuw op dit forum en nu heb ik een vraag.
ben laatst op een beurs geweest en heb daar marders aan het werk gezien echt toppie.
maar een eindje verder zag ik een carson atack.
zijn er ook toevallig mensen die ervaringen met de verschillende modeleen hebben. en wat is jullie advies.
groeten skyfox :lol:

De onderdelen van de Attack en de Marder zijn bijna allemaal uitwisselbaar. Veder zit er niet zoveel verschil tussen bijde. De Carson onderdelen een stuk goedkoper dan die van FG. Carson krijgt binnenkort weer een nieuwe serie tuningparts, dan hebben ze bijna alle onderdelen die FG nu al heeft.
Dan zit er dus eigenlijk niet veel verschil meer tussen 8)
(Ik zelf heb de Attack en ben er erg tevreden over)

michielvddeijl zei:
De onderdelen van de Attack en de Marder zijn bijna allemaal uitwisselbaar. Veder zit er niet zoveel verschil tussen bijde. De Carson onderdelen een stuk goedkoper dan die van FG. Carson krijgt binnenkort weer een nieuwe serie tuningparts, dan hebben ze bijna alle onderdelen die FG nu al heeft.
Dan zit er dus eigenlijk niet veel verschil meer tussen 8)
(Ik zelf heb de Attack en ben er erg tevreden over)

Heb je dat zelf al getest? Waarschijnlijk niet.

Het uitwisselen van delen valt behoorlijk tegen. Zo is de complete marder-aandrijving niet pas te krijgen op de Attack.

Voor een complete lijst met 'uitwisselstukken' moet je kijken op www.rc-car-online.de.

Alle draagarmen zijn uitwisselbaar, de 2 hoofdtandwielen, banden, motor, vering, rolbeugel, remmen, struustangen en servosaver en nog enkele onderdelen. Dat is bijna de komplete auto :lol:

Back