Marine Fregat

Hierbij ga ik een gekochte marine fregat restaureren. Hij is al vaarklaar maar moet nog wel veel aan gebeuren voordat ik echt kan zeggen, zo die is af.

Bij deze wil ik hem dus gaan afmaken, tips zijn altijd welkom :D

De romp is van een zwarte zee, en de boot is 1/100 en in totaal 77 cm lang.

Groet Fedde Hoekstra.

tips zijn altijd welkom

Welkom Fedde, ik hoop dat je een hoop plezier aan het (af)bouwen en aan het forum zult beleven.

Zonder beelden zal het moeilijk zijn voor je collega's om tips te geven. Voor het geval dat je je daar nog niet in hebt verdiept, hieronder een filmpje met instructies hoe je foto's in je berichten kunt plaatsen:

Groet,

Ad Bakker

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Fedde,

Ook welkom hier op het forum, hoop binnenkort je model in real te zien..

veel plezier hier,

mvg Robert

Laatst bewerkt:
hey,

toen ik besloot om een mailtje naar myangel te doen was ie net verkocht, dus was net te laat anders had ik hem waarschijnlijk gekocht......:(;)

Welkom hier en veel plezier met de afbouw, ben benieuwd wat je ervan gaat maken.;);)

full

Nou dit is um, heb er het een en het ander al gedaan en natuurlijk foto's gemaakt. Zal ze er zo snel mogelijk opzetten.

En bedankt voor de warme welkom allemaal:D

full

Zoals je kunt zien was de reling voorop het schip kapot of verzwakt hier hebben we al wat aan gedaan.

full

Dit was een helicopter die ik erbij heb gekregen. maar wou toch graag iets anders. Oude was al niet echt mooi(veel lijm resten en propellers plus wielen die misten of stuk waren)

full

Deze wil ik er graag ophebben. was wel een gezoek maar heb hem.

full

full

full

full

Zo het eindresultaat van mijn nieuwe helicopter:D

zo vandaag zijn we met de mast bezig geweest. de vorige was ook al mooi maar wou toch iets anders.:smile:

full

full

hij is nog niet helemaal af. Hij moet sws nog geschilderd worden, er moet nog draad doorheen voor een vlag.

Vaart mooi. Je herkent de Zwarte Zee lijnen er nog wel in, maar dat stoort niet echt, is gewoon even wennen. Succes met de verdere detaillering.

Ik zie LEGO :D

Lekker bezig Fedde, hoewel ik nog niet helemaal uit ben of ik die heli nou vind passen. De Cobra is een mooie heli, maar m.i. niet echt passend op een fregat. De eerder geplaatste heli hoort daar beter thuis.

brecht da kan niet want dat is geen WS
op de grijze schepen kan het weer wel

shit ik moet nog een vlag maken tegen vandaag
nu denk ik daar juist aan want ik hoor het strijkijzer sissen
gr raf

Back