Marui Big Bear

• Topicstarter Topicstarter DayDreamer
  • Startdatum Startdatum
D

DayDreamer

Guest
Ik ben op zoek naar een kap voor de Marui "Big Bear". Dit is een model van ongeveer 15 jaar geleden en dus nog maar weinig van te vinden... :? een compleet model is ook goed als er maar een hele kap bij zit, want die van mij is gebroken :cry: Als er iemand is die me verder kan helpen met zoeken hoor ik dat graag.

DD

he,

Ik weet wel dat marui wel afleid van Tamiya, want ik ken iemand die zo auto heeft. Maar ik denk dat het merk niet meer bestaat.
Dus ook geen kappen meer voor verkrijgbaar zijn. Alleen je kan proberen of er tamiya kappen er voor verkrijgbaar zijn. Of iemand anders zo kap nog heeft liggen.

mister funnybones

je kan proberen er een HPI Savage 21 Body erop te zetten...er is keus genoeg

Gewoon naar een grote modelbouwzaak gaan denk ik???

Kunnen wel zeggen of proberen de dealer te bellen!!!

CYA

whahahaha, kewl.
die heb ik laatst nog samen met de vriend van mijn zus bij zijn ouders van de zolder afgetrokken. Ben benieuwd of die nog ooit in een complete staat rijdend de wereld op gaat :lol:

Maakt niet uit d-max ze hebben meestal nog wel wat op voorraad liggen en ze baseren nieuwe chassis op de oude dus kan het proberen!!!!

Of marktplaats.nl kan je ook kijken ebay.nl

Cheeta zei:
Maakt niet uit d-max ze hebben meestal nog wel wat op voorraad liggen en ze baseren nieuwe chassis op de oude dus kan het proberen!!!!

Of marktplaats.nl kan je ook kijken ebay.nl
jah je kan het proberen maar het is geen zekerheid..anders moet je 2de hands rond gaan kijken

Cheeta zei net www.krikke.nl maar dit is fout. DE modelbouwzaaak van groningen is te vinden op www.krikke.net Ze hebben alles op het gebied van RC, auto's vliegtuigen, boten etc etc. Wat er niet op vorraad is kan besteld worden.

Back