materiaal helikopter+enquete

hey iedereen,

ik ben student op groept, en voor ons jaarproject moeten wij de werking van een helikopter analyseren. Eén van die opdrachten is om een enquete te maken, waar we jammer genoeg nog niet veel reactie op hebben gehad. ik hoop dat jullie hem snel willen invullen, dit duurt maximum 2 minuten!
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

ook heb ik nog een vraag, weten jullie toevallig uit welke stof de rotorbladen vaak gemaakt worden? het is een goedkope helikopter, waar ongeveer 20 euro aan betaald is.

alvast bedankt!

Ik kan me voorstellen dat je nog niet veel reacties hebt gehad.
Als je de vragen ziet, dan heb je al zoiets van, nou nou.

Je merkt dat er niet over nagedacht is.

De meeste vragen gaan over je thuis/prive situatie.
Je eindigt dan met 1 tot 2 vragen over een heli.

voor ons jaarproject moeten wij de werking van een helikopter analyseren
Ik zie helemaal niets wat ook maar in de verste verte te maken heeft met de werking van een helicopter?
Als ik het goed begrijp studeer je hier? Welke studierichting volg je, als ik vragen mag?

Over de enquete:

Wat is de hoogste diploma van je ouders?
Wat heeft dat met mij / helicopters / het eventueel door mij aanschaffen van een helicopter te maken?

Indien je de helicopter zou kopen, voor wie zou je dit doen?

Welke helicopter?

Welk bedrag heb je maximaal voor zo’n ubercoole helicopter?

Op welke doelgroep richten jullie je? Gezien het taalgebruik behoor ik daar niet toe?

Zou je het product kopen indien het slechts €30 kost?
Als ik zou weten wat "het product" is, misschien wel.

Ik snap je idd niet helemaal.

Je moet de werking van een helicopter analyseren, en stelt eigenlijk geen vragen over een heli?

De vragen die wel over een heli gaan, gaan over een heli die jullie in de wereld willen zetten?
Zo ja, mis ik wel een beetje een hoop gegevens..