materiaal kiel basic jolle

Je zou het kapje met een elastiekje van binnenuit kunnen beveiligen.
Heb je ook geen kans dat het tape doorweekt raakt en eventueel loslaat.
Randje aan het kapje wat binnen het dek valt, eventeel een beetje vaseline. Zou toch moeten werken?

Wim

ik heb het zelf gewoon dichtgeplakt met die elektriciteits plakband. dat komt na een paar uur varen echt niet los...

dat vlakke dek bevalt me zeer, maar het lekkage risico en dat tape...? Is er geen betere optie. Dacht misschien er ook over zoiets te maken als op MicroMagic.... Rubber slang in randje waar deksel met vertikaal randje in valt.

LaurenZ

dan moet het wel goed passen hoor!
is afplakken dan zoveel werk?
het voordeel is dat het ook licht is.

Dat is waar....nadeel van schroefdeksel kan het gewicht zijn. Dat geldt ook voor het dek...Oracover lijkt me ook wat.Eens bij een MM gezien, dek opengewerkt en dan afgplakt met tape/folie. Ook zo'n inliggend deksel van...iets uit supermarkt... daar blijft weer water instaan, en dat wil je dus niet.

LaurenZ

wel, met de juiste tape (isolatie tape ?) denk ik dat een simpel triplex deksel wel oke is hoor.

een voordeel is dat het de vorm heeft die je wil, beetje meer vierkant en wat groter.

ik ga het in ieder geval zo houden, het is ook veel minder lijm en matjes in het dek.

Patrick

deksel met rubber randje en dan van die draaibaar sluitingen, ndus geen tape. misschien wel een rond dekluikje..

LaurenZ

of zo

p6130219lj0.jpg

of
[img=http://img153.imageshack.us/img153/286/p6130219lj0.jpg]

een hoekje van houd en een hoekje in de boot die liggen op elkaar, komt geen water door zelfs als er water langs/overheen gaat

grt alex

hallo,

ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt van montfort (middenlimburg woont) in montfort kun je een stuk rvs krijgen. en ik heb het er gratis gekregen.

gr,

niels aben

hallo,

ik heb een inspectie luikje gekocht bij een watersport winkel, dat word ook op echten boten gebruikt en dat is waterdich.
het is een soort schroefdeksel met rubbere rand,

gr,

niels aben

Back