Heb er zelf eentje gehad,op zich niks mis mee,leuk wagentje als instap model voor de kids.
Als het voor jezelf is als eerste wagen ofzo dan zou ik er af blijven.
De servo is redelijk zwak.
Spijtige aan de maverick 1/18 auto's is ook dat de ontvanger en regelaar op 1 printplaat zitten.
Wil je dus ooit sneller gaan rijden en upgraden naar brushless,dan moet je ook een nieuwe zender en ontvanger kopen (ben je op de duur al meer kwijt dan dat de auto gekost heeft).De pinnetjes om je body vast te zetten breken zeer snel af,dom dat ze geen bodyclips gebruiken zoals zowat elke andere rc wagen.
Je moet maar denken,je krijgt waarvoor je betaald...Wil je liever weinig kwijt zijn,dan zal de kwaliteit er ook naar zijn en koop je uiteindelijk toch wat anders.Beter misschien effe wat meer budget vrij maken (indien mogelijk) en kijken naar iets beters/groters.Ik wil ze zeker niet afbreken maar voor een volwassen persoon komen ze al snel te kort.
Mag ik vragen hoeveel je ongeveer wilt spenderen?Zo kan ik en andere mensen hier misschien een betere suggestie doen.Hier hoef je natuurlijk niet op te antwoorden,we hebben tenslotte geen zaken met iemand anders portemonee