B
bullet125
Guest
Hoi iedereen hier
Ik ben net begonnen met elektro rijden en zoek eigelijk iemand die mij wat meer inzicht kan geven in deze zaak via msn.
Heb al enkele malen gaan rijden en mijn auto sloeg de laatste keer naar mijn mening redelijk snel uit (beveiliging in regelaar) Mijn moter was vrij warm(was wat veel vol gas steile helling aan het oprijden) dus ik vraag mij af of het de beveiliging van de motortemperatuur of van mijn (30% lege) lipo baterij was? Na hem even te laten staan en terug op te zetten kon ik wel terug rijden.Hoop aleen dat ik dan de beveiliging niet omzeil en mn lipo leeg rijd?En verder nog mij afvraag waarom mijn moter warm wordt.De vertanding kan volgens mij niet te zwaar zijn aangezien dit nog de originele is van de hpi bullet en mijn auto een pak lichter is (Vertelde verkoper mij)
Om alvast wat meer info te geven
Auto is een maverick strada xt truggy
De elektronika is van een hpi bullet flux
en ik gebruik lipo baterijen van orion 4200
Ik ben net begonnen met elektro rijden en zoek eigelijk iemand die mij wat meer inzicht kan geven in deze zaak via msn.
Heb al enkele malen gaan rijden en mijn auto sloeg de laatste keer naar mijn mening redelijk snel uit (beveiliging in regelaar) Mijn moter was vrij warm(was wat veel vol gas steile helling aan het oprijden) dus ik vraag mij af of het de beveiliging van de motortemperatuur of van mijn (30% lege) lipo baterij was? Na hem even te laten staan en terug op te zetten kon ik wel terug rijden.Hoop aleen dat ik dan de beveiliging niet omzeil en mn lipo leeg rijd?En verder nog mij afvraag waarom mijn moter warm wordt.De vertanding kan volgens mij niet te zwaar zijn aangezien dit nog de originele is van de hpi bullet en mijn auto een pak lichter is (Vertelde verkoper mij)
Om alvast wat meer info te geven
Auto is een maverick strada xt truggy
De elektronika is van een hpi bullet flux
en ik gebruik lipo baterijen van orion 4200