maverikk 1010

Afgelopen zaterdag is mijn heli ( raptor 50 v2 ) uit de lucht komen vallen. De vraagt blijft wat is oorzaak en wat is gevolg; de kabel van de accu was uit de ontvanger...
In ieder geval moet ik één en ander vervangen, heb het lijstje nog niet compleet.

Nu ben ik een beetje aan het rondkijken en kwam de kop van Maverikk tegen via deze site
Mavrikk 1010 Full Metal Head Conv. Raptor 30/50 v1/v2-Heliproz

Heeft er iemand ervaring met deze kop ?

crash

Ha die Ron,

Heb geen ervaring met de mavarick kop maar het ziet er niet verkeerd uit.
Volgens mij viel de schade wel mee toch?
Heb nog wel linkjes e.d. voor je van de rappie dus die niet bestellen,zijn wel niet de grootste kosten maar alle beetjes helpen;).Vraag effe of heije nog een staartbuis heeft liggen?Meestal heeft hij ook nog wel wat liggen Succes met de opbouw.

Ha die Ron,

Heb geen ervaring met de mavarick kop maar het ziet er niet verkeerd uit.
Volgens mij viel de schade wel mee toch?
Heb nog wel linkjes e.d. voor je van de rappie dus die niet bestellen,zijn wel niet de grootste kosten maar alle beetjes helpen;).Vraag effe of heije nog een staartbuis heeft liggen?Meestal heeft hij ook nog wel wat liggen Succes met de opbouw.

Hoi Vince,

schade valt idd nogal mee;
Main Shaft (AK0029)
Fly Bar Control Rod (PV0005)
Mixing Lever (PV0004)
Fly Bar Control Arm (PV0002)
Fly Bar Rod (PV0008 )
Double Link (PV0040)
Main Rotor Hub (PV0354)
Spindle (PV0355)
Rod Guide (PV0279)
Tail Boom (PV0393)
en twee linkjes van de bladhouders.

Grofweg een euro of 65,-

Oh ja, een paar bladen.... maar die hebben we al ( dank je Wim ). En een nieuwe ontvangeraccu.

Ik denk dat het mis is gegaan omdat de elastiekjes de ontvanger 'naar voren hebben gewipt' en dat daardoor de kabel uit de ontvanger is getrokken. Maar ben nog niet zo ver gekomen om de roll-servo te testen....

Al met al zal het wel weer ff duren ( niet alle items in voorraad )

Back