heb al een aantal keren gevlogen met me 1ste helie maar die van mij heeft een max van vliegen zo een 10 min is hier wat aan te doen bv grotere acu of zo ben maar een beginneling dus zal het niet weten dus hoop via deze manier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ter info, 3D piloten vliegen +- 5.5 minuten met 1 setje lipos ;-)
4Minuten bedoel je...![]()
Daarom moet je ook even de stickys boven aan de forumlijsten lezen
Je bent nl niet echt helemaal de eerste die dit vraagt, en om te voorkomen dat dit soort verhalen continu opnieuw worden neergetypt, wordt er een sticky gemaakt
Dus zowieso een beetje door de heli forums lezen, dan kom je denk ik al 95 % van je vragen in een beginnerstopic tegen.
Alles wat dan overblijft, en niet met zoekfuncties gevonden kan worden kun je hier nog vragen
Even als waarschuwing, een lipo laden zonder balancer = ontploffen (en niet een zacht klapje, gewoon grote vuurbal) op den duur. Hij zal het echt niet na 10 keer opeens begeven, maar kapot gaat hij
En lipo's NOOOOOOOOIT onder de 3,3 volt per cel vliegen, dus bij jou ong 10 volt
doe je het wel = lipo snel kapot
de rest kom je vanzelf tegen als je gaat lezen
gebalanceerd laden doe je door het witte stekkertje met meerdere draden.dus ik moet de helie altijd laden met ding er tussen ?