Maximum aan te negeren forums?

Wat doen jullie verkeerd dan?
Ik krijg alleen berichtjes van de 3 draadjes die ik volg en dat heb ik echt bewust aan moeten klikken.

EDIT: te snel geoordeeld......niet goed gelezen....negeren deze opmerking!!

@Robert
Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden dat je door uitschakelen van een top-level forum (bv. 'varen') je alle onderliggende subfora daarmee ook in één keer uitschakeld? Nu moet je ze stuk voor stuk uitschakelen waardoor mensen aan hun maximum komen.

Laatst bewerkt:
Verhogen van 79 naar 99 is eerst genoeg . ;)

Zoveel subforums zullen er wel niet meer bijkomen. :D

Mvg Johan

Nou... Dat zou wel eens drastisch kunnen tegenvallen! (Of, voor de liefhebber: meevallen)

Voor hetzelfde geld staan er weer lieden op die persé een subforum willen voor:
- hovercrafts
- wing over ground effect
- jet-aangedreven watervliegtuigen
- stealth dubbeldekkers
- carrier-borne kisten
- submarine-borne kisten
- pulsejet-aangedreven passagiersvliegtuigen
- ruimtevliegtuigen
- enz enz enz...;)

Jullie kiezen er voor om bij opstarten van het forum de lijst van nieuwe berichten te zien;
een andere manier is inderdaad, zoals Ron al aangeeft bij de opstart het hele forum te laten zien, en de delen waar je geen belang in hebt, ingeklapt te laten.
Zo staan bij mij het vlieg- en het rijdeel standaard ingeklapt; alleen als zich daar iets afspeelt klap ik het uit.
Klaar... Niks geen maximaal aantal subfora waar ik iets mee te maken heb.

Simpeler kan je het niet maken.

Laten we het niet te dramatisch maken, er zijn genoeg manieren om van het modelbouwforum plezier te hebben, en als het zo simpel was als een muisklik, was het vast allang gebeurd. Ik slaap er niet minder om als het niet gebeurd.

Max.

Nou... Dat zou wel eens drastisch kunnen tegenvallen! (Of, voor de liefhebber: meevallen)

Voor hetzelfde geld staan er weer lieden op die persé een subforum willen voor:
- hovercrafts
- wing over ground effect
- jet-aangedreven watervliegtuigen
- stealth dubbeldekkers
- carrier-borne kisten
- submarine-borne kisten
- pulsejet-aangedreven passagiersvliegtuigen
- ruimtevliegtuigen
- enz enz enz...;)

Ik wil alleen de nieuwe berichten van de forumdelen die ik wil zien .

De rest is voor mij oninteressant.

En komen er nog meer subforums bij is dat voor mij geen probleem.

Dan moet gewoon verhoogt worden naar 199 :D

Mvg Johan

..en we roepen er al maanden om.
Misschien moesten mensen zich eens gaan realiseren dat ze hier op het forum in principe niets te willen / eisen hebben.
Ik erger me rot aan al die draadjes / posts de laatste tijd. "ik wil een subforum voor (vul zelf maar in)", "Wij vinden dat het hier steeds onoverzichtelijker wordt, doe er eens iets aan", "Ik vind de zoekfunctie veel te ingewikkeld" en ga zo maar door.
En als er door het forumbeheer niet snel genoeg gereageerd wordt, krijgen Robert en de moderators vaak genoeg ook nog eens een berg verwijten voor de voeten gegooid waar de honden geen brood van lusten (of dreigen mensen zich van het forum terug te trekken, wat ik dan wel weer erg grappig vind)

Begrijp nu eens dat er hier geen sprake is van een klant / leverancier relatie. Als je betaald hebt voor een product of dienst en het geleverde voldoet niet aan de gewekte verwachtingen, dan heb je recht om te klagen.
Maar op dit forum zijn we allemaal te gast, dus ik snap niet waar menigeen het recht vandaan denkt te kunnen halen om allerlei eisen te gaan stellen.
Het lijkt hier af en toe wel een kleuterklas vol dreinende kinderen!

Laatst bewerkt:
Dit draadje gaat helemaal de verkeerde kant op, en aangezien ik het begonnen ben, sluit ik het nu.

Groeten,
Max.

Waarna ik het recht neem om het weer te openen met de vraag of iemand kan testen of het verbergen van meer forums nu wel werkt? Ik heb namelijk een aanpassing in de database gedaan waarmee dit nu wel moet werken...

Robert

Back