Maxir / Rambo V2 micro heli, SWEET!! :P

Tadango

Forum veteraan
Ik heb gisteren de kit van de maxir micro heli in mijn handen gehad. Damn dat ziet er super uit. Prijs was nog niet bekend, komt binnenkort uit maar het zag er erg goed uit. Dit is 100% heli!!!! Tig zakjes met onderdelen, goede handleiding (Chechisch maar engels komt eraan) en erg profi uiterlijk. Veel alu en carbon upgrades te krijgen (bladen, kop enz) mar standaard zou hij al erg goed vliegen.

Rotor van 50cm
gewicht 350+ gram

http://www.laheli.com/English/index.asp

Ik moest me echt inhouden om er niet 1 te kopen ;)

Ziet er mooi uit, Lijkt veel op een HII.... 8O misschien de 1e clone van de Hornet II :roll:

Weel plastic :( op alle plaatjes staat alu kop, metalen tandwiel enz. Zijn allemaal extra's om de prijs zo laag mogelijk te houden.

Welnee...Dit echt niet apart verkocht om die prijs zo laag mogelijk te houden. Zijn allemaal nodige dingen om een beetje fatsoenlijk met dat ding te kunnen vliegen, maar verkocht worden als "tunning" om de consument achteraf nog zo veel mogelijk geld af te kunnen troggelen :evil:

184,50 voor de Rambo en 210,40 voor de Maxir. (dat is nog duurder dan een Zoom)

Ach ze kunnen er beter geen motor bij geven dan zo'n geborsteld prutding dat je na 2 weken toch moet vervangen. Nu ben je genoodzaakt om meteen voor goed te gaan.

Grote kans dat ik er binnenkort 1 mag invliegen ;) Komt denk ik een Axi 2204 in. Eigenaar wil ook gaan heli vliegen maar heeft ze meer voor de verkoop maar wou er 2 zelf houden. 1 als crashkit op vooraad ;)

Back