Maxir Special Edition! anodized aluminum, carbon composite!

Tadango

Forum veteraan
Check dit :

msoCF5CA.jpg

msoCC5FD.jpg

Maxir Special Edition almost ready

We have prepared something special for nice machine enthusiasts.
Maxir will be produced in limited edition.

Frame and main parts made from anodized aluminum
All possible tuning parts from carbon composite included
All machines numbered
Limited edition of about 50 machines
As special feature we can burn owners name by the side of serial No.
Pre orders and reservations can be send to infoen@laheli.com

Ja, dacht ik ook.. Maar na even de maxir in het echt te hebben zien vliegen en met de eigenaar te hebben gepraat (kon niet zelf vliegen, ik kan geen mode 2 :() begin ik toch te twijfelen ;)

Ik ben al 1 aan het reserveren....

Ik heb iemand gevraagd om er 1 te reserveren... kon het niet laten :) Mocht alleen niet te duur worden.

Geld voor de electro zien we later wel... iemand nog een nier nodig?

Niet te koop ;) hij is nog niet klaar nu. Je kan ze nu reserveren. Er worden maar 50 gemaakt ongeveer dus wel snel zijn ;)

Iemand die contact heeft met de fabriek probeert er nu 1 voor mij te reserveren :) Staat wel stoer, je eigen naam in de heli gegraveerd door de fabriek :) Hij mocht het alleen doen als hij beneden de 400 euro bleef. Daarboven wordt me te gek.

Als ik een standaard kit neem met alle upgrades kom ik ook aan ongeveer 400 denk ik. Hier zit alles carbon en alu al in. Dus zo heel veel duurder is het niet. Nu heb je niet alle upgrades nodig maar het oog wil ook wat 8)

Nieuwe fotos! Man, ik kan niet wachten :) dit ziet er zo goed uit....
SE_Parts.jpg

PartsBlue.jpg

ik de blauwe ;) Ik ben beniewd in welke kleuren ze gaan anodiseren.. misschien ook wel goud of cyaan :)

wow omg voor een micro daar heb je ander halve raptor 30 voor

Ik neem de standaard Maxir en upgrade de rotor hub en swash naar alu en de bladen naar CF. Verder ook nog wat dingen maar moet ik nog even uitzoeken.

Scheelt me 200 euro ;)

Zeg Tadango,

Koop hem nu maar gewoon, het betalen doet maar één keer zeer. Als je later vliegt met een iets geupgrade standaard Maxir, dan blijft altijd die vreselijk mooie SE door het hoofd dwalen. :wink: (Natuurlijk kan ik niet on je portemonnai kijken, maar in mijn geval dan maar iets doorsparen).
Ik weet zeker, dat wanneer ik zo enthousiast over de SE was als jij, dat hij er moest komen ook.

Groeten van Aldert

Met mijn naam erin zeker, verkoopt minder.... 560 met motor..... is erg veel hoor. Ik ga vanavond een lijst maken met een goed vliegen standaard en een lekker vet geupgrade. Dan zie ik precies het prijs verschil.

Neem voor de grap de komende Hummingbird pro 3d eens mee in je lijstje.

Hummingbird pro 3D met brushless motor en CC controller 200$
- Alu kop / frame
- Autorotatie lager
- metalen staart tanwielen
- alles gelagerd.

Interessant tunning:
- Alu swashplate 40$
CNE259_450.jpg

- Alu bladhouders 40$
CNE258_450.jpg

Dan heb je dus ook een top heli met volledig metalen kop met brushless motor en controller vor 280$ (of zonder motor / controller: 210€)
Ook belangrijk: betaalbare onderdelen.
Helaas moet je wel wachten tot maart :(

Back