MB Actros met Onboard Camera

Wat is er nou leuker om rond te rijden met je truck en te zien waar je rijdt vanuit de truck. Met een beetje knutselen is het me gelukt om mijn beveiligings camera in mijn truck te bouwen en draadloos te kunnen bekijken en daarmee ook op te nemen.

Veel kijkplezier

Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
[youtube ]3UZnj7dqvjU[/youtube] zonder spatie is:

Beetje saai fimpje als ik eerlijk ben, wel goed beeld en lekkere muziek.
33.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor camera...

Hallo Fido,

Het filpje ziet er leuk uit zeg. Maar hoe zit het met overzetten naar DVD formaat? Is het dan nog om aan te zien! Ook ik loop met dit idee rond. En daar ik nogal eens film tijdens onze demo's wil ik het graag ook op een DVD zetten. En welke camera heb jij?

Groetjes, Ton...

Het is een beveiligingscamera die ik een paar jaar geleden een keer bij de Lidl heb gekocht. De beeldkwaliteit is normaal "dvd"-kwaliteit maar een beetje terug geschroeft voor youtube.

Ik neem de beelden rechtstreekt op op dvd, waarna ik de beelden rip en verwerk tot een komplete film die daarna weer op dvd word gezet.

Groetjes

Jeroen

hoi jeroen mooi gedaan, maar rijdt eens met je combinatie langs een spiegel, of zet er eens een spiegel voor op de grond, zodat we zien hoe `t er uitziet als je rijdt en hoe je de cam hebt ingebouwd

hallo
er bestaat ook al een cameraatje voor in je model,
de flycam one,
zie de advertentie rechts op t startpagina van t forum,
mvg markioo

Foto's Inbouw Camera

Hierbij dan de foto's van de inbouw van de camera. Het is misschien een beetje moeilijk te zien, maar de camera is geplaatst tussen de stoelen.

IMG_3436.JPG

IMG_3437.JPG

IMG_3438.JPG

De Antenne:
IMG_3439.JPG

De Zender
IMG_3440.JPG

Over twee weken hebben wij een demo en daarna zal er zekers ook een filmpje komen met trucks op de baan.

hey jeroen,

ik heb zelf een camera in mijn wedico truck.. echter je zal altijd ruis blijven houden in de woonkamer / huis werkt het goed tot zeer goed... op een baan met veel mensen ondervind ik een hoop storing echter der wel bij te vermelden dat ik een kleinere antenne gebruik. en jouw verwerking zit zo te zien in de truck mijne is extern geplaatst via de 2.4ghz

Back