mbf rubriken kiezen

hallo dames en heren,

het is er al en tijd geleden dat ik me heb aangemeldt op dit forum. In loop van de tijd heb ik me wel eens ingelogd, maar spoedig ook weer het forum verlaten omdat me door teveel nwe berichten de zin in het lezen is vergaan. Begrijp me niet verkeerd en activ druk forum is heel goed maar als je niet van vliegen, racen en vaaren houdt heb je niet veel aan de berichtjes.
Nu ben ik wat intensiver in de instellingen gaan kijken of er een mogelijkheid bestaat om de voor mij interessante rubriken te filteren en alleen maar daarover het nieuws te lezen, maar of ik doe er iets fout of ik heb nog niet het juiste vinkje gevonden of de mogelijkheid bestaat er gewoon niet.
Zou mij iemand van de oude rotten mischien iets op weg kunnen helpen?

bvd

Even helemaal naar boven scrollen tot je alle knoppen ziet (net onder de forum header), en daat "gebruikersinstellingen" aanklikken.
Dan uit de keuzemogelijkheden links in het scherm "Opties wijzigen" kiezen, en dan helemaal doorscrollen naar beneden, dan vind je onderaan het forum filter.

Daar kun je selecteren wat je allemaal wel en niet wilt zien.

Succes!

Groet, Bert

Hoi Bert,
bedankt voor de info, maar jammer genug werkt dat niet. Deze instellingen had ik al gedaan, maar als ik dan op nwe berichten klick kommt ieder nwe bericht in welk subforum dan ook, dus de filter werkt niet echt:(:(

'tuuuurlijk wel ;)
ik heb er zelf alles teruggezet en weer overnieuw ingesteld, maar toch blijven alle berichtjes komen.
Ik heb de brouwser cache leeggemaakt en het ook met Opera en Explorer probeerd. Bij Firefox, Opera en Explorer dus hetzelfde resultat.

Tsja....

De enige manier waarop ik jouw probleem hier kan reproduceren, is door NIET helemaal onderin op "wijzigingen opslaan" te klikken...

Vandaar....

Groet, Bert

Back