MC-10

• Topicstarter Topicstarter Florian
  • Startdatum Startdatum
F

Florian

Guest
Hoi,

Ik heb een 2de hands mc-10 gekocht die 2 jaar heeft stilgelegen maar hij doet het niet. Toen ik hem kocht wist ik dat de accu heel leeg was dus ik kon hem niet testen :sniper: , en heb hem toch gekocht :cry: , Sukkel ik. Een vriend die er meer verstand van heeft heeft ernaar gekeken en, door hem te resetten en wat dingen te vervangen, nu geeft die wel beeld. Alleen hij geeft na een paar seconden al aan dat de accu leeg is. Bovendien trekt die 1 Ah! Ca somebody help me?

Florian

hallo

klinkt niet goed hoor die 1 amp

en wat dingen vervangen klink nog minder goed
ik heb een mc10 en ben daar tevreden van al kun je maar twee modellen programeren

maar wat jouw zender betreft nee das niet goed zo

sportieve groeten raf

Hoi Florian

Die 1 Ah waar is dat van? Staat dat op de accu. Het kan namelijk zijn dat dat snel leegzijn komt omdat de accu defect is of ff opgang moet worden geholpen.
Ik zie dat je in Zutphen woont, ik zit in Doetinchem en wil best wel ff naar de zender/accu kijken. Stuur me maar een mailtje of pb kunnen we wat afspreken.

gr Remco

Om te beginnen zou ik eerst eens kijken of het probleem niet aan de accu ligt. Het is namelijk zeer onwaarschijnlijk dat een zender 1A stroom opneemt.
Vervolgens is het de vraag, wat die vriend heeft uitgevoerd. Als er daadwerkelijk dingen vervangen zijn, vrees ik het ergste...

die accu die er in zat was kapot, ik denk dat ik een van mijn goede accu's ff op de zender van mijn broertje uitprobeer.
eneh, die vriend kontroleert voor zijn werk printplaten en heeft er wel de nodige kaas van gegeten, heeft mijn ook al regelmatig gehopen. voor dat de zender daarheen ging deed hij overgens helemaal niets.(ja we hebben een stuk of drie verschillende accu's geprobeerd)

Groeten Halmar

Volgende keer voor de koop met een goeie accu uitproberen... :wink:

Waar meet je die 1A?

Hoi,

De 1A is waarschijnlijk bij de accu gemeten. Het deel dat vervangen is ging vlak nadat hij hem hat gereset kapot dus hij heeft niet zo maar wat gedaan maar gewoon een weerstand vervangen.

Florian

Het is prima om een vriend te verdedigen, maar deze keer heeft hij je blijkbaar geen goede dienst bewezen :cry: :cry: Er is dus blijkbaar wel zo maar wat gedaan...

Hoi,

Dat is niet waar want eerst deed de zender niets en nu wel. Het probleem alleen is dat de zender nu bijna direct aangeeft dat de accu leeg is. Eerst gaf hij dus helemaal niets aan en kun je het net zo goed zonder accu proberen.

Florian

Back