bij mij gaat de tail naar rechts.
ik zal zo eens kijken of ik een youtube filmpje kan plaatsen
ik zal zo eens kijken of ik een youtube filmpje kan plaatsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo eindelijk ik weet wat het probleem is.
mijn broer is hier en ik heb zijn prietpraat eruit getrokken en bij mij erin gezet en wat denk je toen was het goed. en draaide hij niet.
dus nu ga ik maar even mailen of het garantie is. want crashes heb ik natuurlijk wel gehad maar het board heeft nooit iets geraakt.
wat mij opviel is ook dat mijn prietpraat veel feller is dan die van mijn broer de mijne stuurt veel agressiever dan die van hem, weet niet of dat normaal is.
grt
ps nu dus op zoek naar een winkel die het board op voorraad heeft in nederland.
Meningen en ervaringen over het staartgedrag zijn verdeeld..Kan zijn dat je met n nieuwe printplaat hetzelfde of erger gedrag krijgt. Het verlengen van de staart/andere staartrotor/accu etc. vermindert t probleem wel maar lost t niet op. Je kan veel met de mcpx, maar lang niet zoveel als bv n 450.
Tuning overigens is leuk, ziet er gelikt uit maar is gruwelijk duur.
Besef wel dat deze onderdelen veel extra gewicht toevoegen bij een heli dat al niet zoveel weegt. Ze zorgen er ook voor dat andere onderdelen op de 'verkeerde' plaatsen breken bij een crash, wat het vervangen nog duurder maakt.
ik zie het nut niet in van een motor tunen dmv brushless te maken,