Dennis,
Klopt, het is zo gegaan. Müller werkt samen met Rosenthal, hij haalt de rompen daar zelf op en maakt er vleugels bij.
Hij maakt superkwaliteit, alhoewel het niet de lichtste zijn.
Je kunt zelf bepalen in hoeverre je de vleugels voorbereid wilt hebben, ik heb ze laten maken met hol/bol roeren, geslepen neuslijst en de vleugels aan de romp aangepast (met de stang), en vleugelzakken.
Je kunt ze zelf tot en met gespoten aan toe bij hem bestellen (zou ik niet doen, spuiten is hij minder goed in)
Alles bij elkaar was het een aardige zak met geld, ik hou daar niet zo van om dat allemaal op het net te plempen, als je hem mailt krijg je een offerte, maar niet schrikken...
Ik zou deze romp van Rosenthal echter NIET meer kopen, een belangrijk -punt was dat er weliswaar een cockpitkap bij zit, maar géén cockpitkapframe, dit is een heidens karwei geweest dat te maken. Verder was het een mooie romp.
Vergis je niet in de onkosten van zo'n bak, zoals ik al schreef. Je MOET gebruik maken van hoge kwaliteit servo's, accuweiche/powerpack oid, romp 2K laten spuiten, etc. Dus de kosten lopen snel heel hoog op.
Daarnaast moet je een geschikte manier hebben om hem te vervoeren.
Ziehier sleper en de Fox: