Meer CC Phoenix modificaties

Heren, mocht je het niet gelezen hebben;

7000 watt club - RC Groups

Binnenkort denk ik een setje onderdelen beschikbaar te hebben om de CC P125 en P180 zelf om te toveren tot een 6S vriendelijke unit.

Zit nog te overwegen of dat ik een service wil aanbieden waarbij jij de regelaar naar mij toestuurd, ik de modificatie doe en hem test. Waarbij ik dan het risico draag. Maar vraag er dan wel wat geld voor (kleine bijdrage).

Deze modificatie is alleen nodig voor 6S en aan te bevelen voor 5S. Met 4S zou ik er niet verder aankomen.

Hierbij wil ik meteen nog even benadrukken dat 6S met een ongemodificeerde P125 en P180 echt niet aan te bevelen is. Tenzij je zin hebt om fikkie te stoken. Misschien niet meteen, maar het gaat ooit gebeuren.

Gr, Jos

Hierbij wil ik meteen nog even benadrukken dat 6S met een ongemodificeerde P125 en P180 echt niet aan te bevelen is. Tenzij je zin hebt om fikkie te stoken. Misschien niet meteen, maar het gaat ooit gebeuren.

Gr, Jos
Dat is eigenlijk met alle 6s maximum regelaars zo, zeker met de nieuwste generaties Lipo, en al helemaal met CC. Je kan beter een 8s of meer regelaar gebruiken. De Duitsers vliegen niet zomaar met 4 en 5s, vooral op een WC is betrouwbaarheid zeer belangrijk. Nu ja, voor 2-4S geen problemen, dus ik ben er gerust in (alhoewel ik op 2S toch een CC125 kapotgekregen heb).

Back