Meer dan 50 video.s van jets met turbine

afb5244.jpg

afb5273.jpg

De Mirage Van Bert van Didden.

Helaas nog niet op video te zien! volgende meeting hoop ik hem te filmen op met digitale camcorder!

He dat is mooi.
Maarre, kan je er niet bij zetten hoeveel mb dat het zijn?
Als ik met rechts klik kan ik hem niet opslaan, hij begint gelijk met downloaden.

Amai en die clip van die kerel met zijn Hughes 300 en die commentaar van de filmer van 'He just bought that helicopter but he does not know how to fly the thing" met het vanzelfsprekende reslutaat 8O JACKASS JACKASS JACKASS GO GO GO.

Stevo

Hoi Rene. Leuk dat je zoveel videotjes heb verzameld.
Even een beetje ongezouten kritiek ;) :

Het zou leuk zijn als je ook een kleine beschrijving bij de video’s zou zetten.
Daarnaast is het heel vervelend dat je de video’s niet kunt downloaden. MPG streamt namenlijk niet goed.
Deze “beveiliging” van jou is overigens erg gemakkelijk te omzeilen. Gewoon even in de broncode kijken of als je een filmpje start "Save media as" in het "file" menu van mediaplayer klikken.

Ik vraag mij ook af welke video’s dan copyright bezitten. Aangezien jij ze ook gewoon doorlinkt van andere sites.

een foto van mij op jouw site

hello rene

fijne site en leuke filmpjes !

Ik zie zelfs dat je een foto die ik genomen heb op het jet treffe bij thermiek 58 op je site hebt gezet !

Fijn om te zien dat andere mensen genieten van mijn creaties

groeten uit belgië

Y

ik vind die muziekjes beetje irritant, vooral omdat ik altijd surf met koptelefoon en collectie mp3tjes en dan krijg ik zo'n mix die te vergelijken valt met de techno van tegenwoordig :D

(ik heb trouwens helemaal niets tegen stairway to heaven ron, integendeel :wink: )

voor de rest zeer sjieke site , beete veel scrollern maar het is de info die telt

Hallo!!
Ik ben een meisje van 14, en heb je site gezien.
Ik wou even melden dat ik een spreekbeurt moest houden en dat ik veel van jouw site heb geleert, en ik hoop dat je zo door gaat!
Je zou misschien zeggen, een meisje geintereseert in modelbouw, maar dat komt omdat mijn hele familie er bijna zowat mee bezig is, dus ik heb het een beetje geërft.
Maar ik ga, en ik heb je site in mijn favo staan, dus ik en mijn familie kommen nog vaak je site bezoeken!
Doeg!!!

Back