Stevo
Forum veteraan
Goede morgen,
Juist een interresant artikel gelezen in MAN over het gebruik van Brushless in multi-engines set-ups op één vaartregelaar. De redacteur van het blad was er nog niet uit of dat nu zo'n goed idee was of niet wegens sychronisatieproblemen tussen de motoren met een zogenaamde Hall sensor. :?: Tevens blijken er nog problemen te zijn bij sommige set ups die geen Hall sensor gebruiken. ( ruikt verdacht veel naar computersoftware van een, veel te rijke, Amerikaan )
De vraag is nu kan ik een tweemotorig, met brushlessmotoren uitgerust, vliegtuig aansturen met één vaartregelaar.
It's al about the money, kwestie van niet nog eens een peperdure vaartregelaar te moeten kopen.
Stevo
Juist een interresant artikel gelezen in MAN over het gebruik van Brushless in multi-engines set-ups op één vaartregelaar. De redacteur van het blad was er nog niet uit of dat nu zo'n goed idee was of niet wegens sychronisatieproblemen tussen de motoren met een zogenaamde Hall sensor. :?: Tevens blijken er nog problemen te zijn bij sommige set ups die geen Hall sensor gebruiken. ( ruikt verdacht veel naar computersoftware van een, veel te rijke, Amerikaan )
De vraag is nu kan ik een tweemotorig, met brushlessmotoren uitgerust, vliegtuig aansturen met één vaartregelaar.
It's al about the money, kwestie van niet nog eens een peperdure vaartregelaar te moeten kopen.
Stevo