Meest gekozen chassis, motor, regelaar voor nomac/nk?

Zoals de TT al aangeeft, wat is op dit moment de meest voorkomende chassis, motor en esc (+ meest gekozen lipo cellen) voor deze Touringclasse 1/10?

Voorafgaande natuurlijk of het modified of stock is, want weet even zo snel niet wat de max wikkelingen zijn enz.

Grts Ralph

Chassis verschilt heel erg, en daar ga je denk ik niet een eenduidig antwoord op krijgen.

Regelaar wel, daar zul je de LRP / Nosram Stock Spec en de Graupner Genius 120 veel terug gaan zien,

Motor voor de stock is ook weer simpel, deze is vast gesteld op de Speed Passion 10.5T

Bij Modified zijn er geen maximaal aantal wikkelingen, maar vaak zie je een 4.5T, 4.0T, en 3.5T terug komen. Verschillend van LRP / Nosram en Speed Passion.

Bij de Modified zul je denk ik ook meer de TC Spec van de LRP / Nosram regelaar terug zien, naast de boven genoemde ESC's.

Groet Robert

re

Chassis verschilt heel erg, en daar ga je denk ik niet een eenduidig antwoord op krijgen.

Bedankt Robert, daar ben ik alweer een stukje verder mee! Ik ben benieuwd waar men mee rijd, ik hoor als chassis de Schumacher Mission 3.5 voorbij komen, maar Tamiya (niet bekend met chassis) hoor ik ook voorbij komen. Ben daarom benieuwd waar men mee rondgaat, wat rij jij zelf bijvoorbeeld?

Volgens mij rijd Robert met een TC5R
Xray, Hotbodies, Tamiya, TOP, Schumacher en Serpent.
eigenlijk vrijwel ieder merk wat een TC heeft.
vergeet kyosho. werd ook me gereden vorig jaar.
Dit jaar zullen er wel weer een paar een andere auto hebben.

re

Volgens mij rijd Robert met een TC5R
Xray, Hotbodies, Tamiya, TOP, Schumacher en Serpent.
eigenlijk vrijwel ieder merk wat een TC heeft.
vergeet kyosho. werd ook me gereden vorig jaar.
Dit jaar zullen er wel weer een paar een andere auto hebben.

Die TOP had ik ook al bekeken, mooi rood geannodiseerde alu parts enz, waar heb jij deze op de kop getikt en zijn de onderdelen makkelijk voorradig?

Die TOP had ik ook al bekeken, mooi rood geannodiseerde alu parts enz, waar heb jij deze op de kop getikt en zijn de onderdelen makkelijk voorradig?

heb hem bij hanglooseracingproducts gekocht.
de onderdelen zijn goed voorradig en het onderstel is gelijk aan de hotbodies dus je kunt dat ook overal halen.
heb het vrijwel altijd binnen 2 a 3 dagen in huis en tegen een goede prijs.
Fijne auto. Ik heb de scythe maar de ARP zou weer wat beter zijn.

Back