meest spectaculaire manoeuvre met nanojet

Wat vinden jullie nu het meest spectaculair om te doen met je nanojet? Ik heb van alles gedaan: gewoon rollen, loodrecht omhoog en rollen, looping, immelman omhoog en omlaag, etc. Maar het mooiste vind ik eigenlijk nog dit:

Zo hard en laag mogelijk op mezelf afvliegen en mezelf op een paar meter afstand passeren. Vanaf dat moment een hele scherpe draai maken zodat ie een half rondje om me heen vliegt. Draai zo scherp dat hij bijna 90 graden gekanteld in de lucht ligt. Al die tijd kijk je dus eigenlijk recht bovenop het vliegtuig terwijl ie maar op een paar meter hoogte vliegt. Machtig mooi!

Andere leuke ideeen?

Op jezelf afvliegen klinkt me nou niet echt als een slim plan.. en rondjes om je heen wordt hier bij de vliegclub niet gewaardeerd..

Ik doe het met de heli in ieder geval niet :rolleyes:

Heb ook een nano gehad, de f-86.. maar miste toch wel een rudder en was er snel op uitgekeken... verder wel een goed en leuk vliegend kistje, niks mis mee!

Op jezelf afvliegen klinkt me nou niet echt als een slim plan.. en rondjes om je heen wordt hier bij de vliegclub niet gewaardeerd..

Tja, daarom vlieg ik ook niet bij een vliegclub, geen gezeur over wat wel en niet mag ;)

Ach, of het nu slim is om op mezelf af te vliegen... Het is gewoon leuk! En het is maar een schuimvliegtuigje. Die kop ik zo weg.

ja dat schuim heb je zo weggekopt alleen blijft er een motorasje in je hoofd hangen met een prop door je neus. zou wel jammer zijn van het vliegtuig

Ik ken iemand die heeft een piepschuim swifje tegen ze oog gehad en is nu 3 operaties veder dus voor al op je zelf af vliegen

Je vraag lijkt me eenvoudig. De meest spectaculaire manouvre is een zware crash, waarbij je nanojet in stukken uiteenspat en je lipo in de fik vliegt.
Mocht je dit overwegen, plaats dan even een filmpje.

slalom tussen de bomen in het bos, onder je eigen auto doorvliegen,

Onder mijn auto doorvliegen lijkt me lastig, maar het bracht me wel op een idee! Ik heb alle ramen opengezet en er toen van links naar rechts door heen gevlogen! Helaas was ik vergeten de hoofdsteunen te verwijderen.... Anders was het zeker gelukt!

Back