(Meeste) MBF'ers gelukkig (iets) slimmer deze topicstarter

Haha, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je niet weet wat een potmeter is, maar dat hij denk dat hij een 20 jaar oude brushless motor heeft gevonden is wel heel erg grappig!

Tja, wat moet je daar nu op zeggen......
Zo zie je maar weer dat je allerlei soorten mensen in deze hobby tegenkomt, als er een asje en drie aansluitingen op zitten denken ze dat ze een brushless motor in handen hebben.
Zou hij echt niet gemerkt hebben dat dat ding niet 360 graden kan draaien?
Of zou hij misschien iedereen eens bij de neus willen nemen? ;-)

Volgens hem kon hij wel 360 graden draaien. maar hij had hem volgens mij ook al aangesloten (ik weet niet waarop)

Niels, dat hij het niet weet is duidelijk, anders zou hij geen vraag stellen. Maar er word hem dus ongeveer 10 keer verteld dat het geen motor is, met links erbij, met foto's, en nog pikt hij het niet op. Geen kwestie van gebrek aan kennis maar van dikke plank voor je hoofd.

A: ik denk dat hij heel goed weet wat elektronica is.
B: ik denk dat hij heel goed weet hoe je forumleden op de kast kan krijgen.

Oh ja C: hij is waarschijnlijk degene die het hardst lacht.

Nee, dat denk ik niet. Kijk maar eens naar zijn andere posts. Die zijn net zo knullig.

Oja, zijn leeftijd:

boaterguy zei:
ok, but i 'm trying to save some money here, i'm only twelve, my parents don't give me that big of an allowance

Begon als '12-jarige', daar ben ik wat voorzichtiger mee. Normaal heb ik niet zo'n probleem om meteen de botte bijl te hanteren en zo iemand te fileren.

Hmm, de beginposts zijn nog grappig, daarna wordt-ie inderdaad wel heel erg duidelijk een troll. Ach, zo heeft een ieder zo zijn eigen lolletje zullen we maar zeggen :P

Back