Meeting alleen voor electro Jets - MVC Delta, Vlissingen

Hallo,

Komende jaar willen we een electro meeting organiseren alleen voor electro jets. Omdat er al een aantal meetings zijn voor electro vliegtuigen maar niet alleen voor electro jets zijn wij op dit idee gekomen. Je hebt ook speciale meetings voor turbine kisten, dus waarom niet alleen voor electro jets dan

Omdat we eerst wouden weten hoeveel interesse erna is is er nog geen datum of vliegveld vastgesteld.

Mensen die graag zich willen opgeven om informatie te ontvangen zodra er een datum en plaats bekent is kunnen zich op het volgende e-mail opgeven.

paul_weert@yahoo.com

gelieve in de mail te zetten dat het om de electro meeting voor electro jets gaat.

groeten paul

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie.
Ik krijg regelmatig aanmeldingen, maar wat is de mening van jullie dat er een meeting georganiseert gaat worden voor alleen electro jets???

En wat vinden jullie van een idee om misschien meerdere meetings in een jaar te houden???
Zijn er dan ook toevallig clubs die zich ter beschikking willen stellen dat wij daar een dagje mogen komen om electro te vliegen met jets???
Voor een club is er op zich weinig te organiseren hieraan. Er hoeven op geen vergunningen geregeld te worden, want het is gewoon een normale vliegdag alleen met meerdere mensen en speciaal soort catergorie vliegtuigen. Misschien wel wat drinken of voedsel, maar dit kan in overleg gedaan worden. Als de club niet graag voedsel en drinken wil verzorgen dan wordt dit aan de deelnemers doorgegeven dat ze eigen eten en drinken moeten verzorgen

Als we meerdere meetings gaan houden, was ons idee om deze iedere keer op een andere club te houden, hiermee zoekt dus eigenlijk de meeting de mensen op en niet andersom. Blijkt dat je in zeeland woont en er is een meeting in groningen. Dan zou je kunnen zeggen is wel ver reizen die sla ik over. En misschien een paar maanden later is hij dan wel bij je in de buurt. Zo krijgt de persoon toch een kans om een meeting bij te wonen

groeten paul

Als de tijd er is dat we ongeveer een datum hebben, kijken we eerst of deze al niet bezet is. Is zonde als er twee meetings/show tegelijk zijn.
Ik laat het jullie wel weten wanneer het is, maar kan even duren voordat we een datum hebben die zeker is.

groeten Paul

Hoi Paul

Ik denk wel dat er belangstelling is.
In het begin hebben wij met onze meeting dit ook geprobeerd.
Helaas denk ik dat er te weinig EDF belangstellende zijn in Nederland
Wij hebben daarom onze meeting dan ook zodanig georganiseerd dat alle
E modellen welkom zijn......(liever geen hotliners, inmiddels
weet iedereen wel dat deze bijna niet te "kloppen" zijn) maar
gewoon vliegende modellen.
In ieder geval als het me uitkomt en de datum schikt kun je me verwachten.

Groeten Wally

http://members.chello.nl/~j.vandam/sticks/

Wally, is er nu volgens jou wel of geen belangstelling.

In de eerste regel lees ik van wel, in de tweede van niet.

Persoonlijk denk ik dat, als je 10 a 12 EDF vliegers/toestellen bij elkaar krijgt, je al van een geslaagde meeting kunt spreken, al is het maar voor de broodnodige 'kruisbestuiving'

Ben ik in Nederland dan zal ik zeker aanwezig zijn.

Groetjes, Harry van Melick

Op 31 mei aanstaande zal er op het vliegveld van MVC Delta een electro-jet-meeting gehouden worden. Deze meeting staat in het teken van electro jets, er zullen dus ook alleen electro jets aanwezig zijn en geen normale brandstof of electro toestellen.

Voor deze dag zal er een catering zijn die door de vliegclub MVC Delta georganiseerd zal worden, de kosten hiervan zijn 8 euro voor volwassen en 4 euro voor kinderen onder de 16 jaar, voor dit bedrag krijg je onbeperkt koffie (voor kinderen limonadesiroop) en een lunch bestaande uit een broodje kaas worst gezond of iets dergelijks. Wil je hiervan gebruik maken dan moet je je voor 24 mei aanmelden en het bedrag voor die tijd hebben overgemaakt op Rabobank rekeningnummerr 357863720 t.n.v mvc delta Zierikzee. Vermeld hierbij ook je naam, het terugvragen van het bedrag is niet mogelijk. Het gebruik maken van de catering is niet verplicht, maar deze mensen moeten zich toch aanmelden bij de vliegclub, zodat er bekend is hoeveel mensen er komen

Het veld heeft geen voorziening voor laders die op 230 Volt werken. Alle accu's zullen dus met auto-acculaders geladen moeten worden.

Voor deze dag is het mogelijk om je aan te melden bij Dhr. F v.d. Kreeke. hb1@zeelandnet.nl

voor verdere informatie kunt u ook terecht bij mij. Paul_weert@yahoo.com

groeten Paul

Salamander,

Is de meeting alleen bedoeld voor EDFjes of ook voor de steeds groter wordende club van "Pusher-Jet" fanaten :?:

Grt,

Appie

Hoi appie,

Ik heb er even over nagedacht en overleg gehad. Het zou eigenlijk alleen een meeting worden voor edf-jets, maar overal wordt allen jets vermeld, als je dit zegt zouden er ook pusher jets ondervallen.
Dus hebben we besloten dat deze ook mee mogen doen, zo lang ze maar een uiterlijk hebben van een jet.

groeten Paul

Salamander,

Volgens mij een wijs besluit, de doelgroep wordt hierdoor wel gelijk een stuk groter. Maar volgens mij zitten jullie niet op al die TwinJets en andere blokken shuim met motor te wachten :wink:

BTW valt die 31 Mei niet in het "Harsewinkel" weekeinde :?:

Nog een vraag, MVC-Delta, is dat in Zeeland ??

Succes,

Appie

Hoi appie,

Noem me maar gewoon paul hoor, ik ben niet zo'n hagedis beestje

Ik heb niets kunnen vinden van harsewinkel. Ik heb op meerdere site's gekeken naar andere evenementen en deze datum was nog vrij.

We zien inderdaad niet het liefst alleen van die piepschuim vliegtuigen met duwprops erop. Het liefst de echte jet uiterlijken

MVC Delta is inderdaad in zeeland in vlissingen

groeten Paul

Niet te moeilijk doen joh, er kan vast wel een piepschuim kwartiertje ingelast worden 8)
Zeker als je helemaal uit Groningen komt :wink:

Eeh.. erg aardig :P maar ik heb geen vervoer :( Ik was meer beniewd wat wel mocht. Hunter is aardig een jet :) Picojet is meer een combat ding en lijkt van de zijkant met wat fantasie op een echt jet ;)

Heeft hij ook jets dan? Ik zie jan niet echt graag taxi spelen. Moet ik vooral die hunter aan gort vliegen (ik kan altijd mijn 2e ook menemen ;)), zijn we binnen 15 min al weer richting groningen :) (ik weet dat blijfen kijk ook leuk is ;) Die hunters gooien enorm lastig weg. eerste poging was meteen binnen door. Accu vloog euit, crash, iets teveel risico in een bocht, SMACK, windvlaagje :(. Maar ik heb een mooie nieuwe liggen voor het nieuwe seizoen dus....

Hunter :
view_preview.asp

Picojet :
view_preview.asp

Welke mogen mee :) Mocht ik kunnen komen....

Hoi,

Het is een Jet meeting.....
Alles wat op een JET lijkt is voor wat mij betreft welkom.
Of het nou duwprop/ducted/trekprop is......
Als het maar electrisch is....
Hoe meer zielen ... ... ... ... ...

Tot in vlissingen

nickos
:twisted:

Back