Meeting Maart(wat voor auto´s)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door DjangoT, 12 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Ja, goed idee idd.

    Voor de mensen die offroad rijden, en naar eindhoven zouden willen komen, hier is een gewelidig terrein, de Oirschotse heide (militair oefenterrein. Nee, je hoeft niet bang te zijn :D ). Dat is de zevende hemel voor offroaders. Als mensen daar in geinteresseerd zijn, kan daar ook een (kleine) meeting georganiseerd worden. Echter: aléén offroad!!

    Greetzz, Robbert
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hmm..Eindhoven kan ik elk weekend wel heen komen :D.. (aangezien dat maar 20 Min is..) Ennuh..Wie heeft er een plattegrond of zo waar die heide ligt ? (dan kom ik wel keertje langs :D)
     
  3. Rick St.

    Rick St. Guest

    Dan kom ik ook wel s met herman ;)
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    duiven is gewoon beetje centraal, wel goede plek dus :lol:
     
  5. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Nou duiven is voor mij niet echt een centralle plek laat maar zeggen............
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Als je het gaat vergelijken..ligt Rotterdam even centraal als Duiven..En om nu in Rotterdam een plek te vinden om te rijden (Tja..De Kuip.). Persoonlijk ben ik voor Duiven, tenzij er nu echt veel mensen komen, en alles zeker is..Ook dat daar gereden mag worden!
     
  7. rc-freak

    rc-freak Guest

    Duiven!!!!!!!!!!!!! :lol:
     
  8. Rick St.

    Rick St. Guest

    Vind ik ook... Wij houden het hier in duiven, Ik zal een topic openen voor 11 april, Wie komt gaat maar komen.. Bij de nieuwe topic kun je je aanmelden
     
  9. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina