Meeting RC Cars Nitro/Electro

• Topicstarter Topicstarter kremers
  • Startdatum Startdatum
K

kremers

Guest
De dagen worden langer en de zon uren worden weer meer.

Daarom wil ik via deze weg informeren of er interesse bestaat in een meet en Greet voor Nitro/Electro Cars rijders in het zonnige zuiden van het land.

Helaas zijn er maar weinig plekken waar je met een Nitro auto kunt rijden, maar er is nog plek namelijk Bij Hornbach te Kerkrade.

Indien er animo is voor een meeting, dan kan er een definitieve datum worden gepland (dit word op een zondag).
De datums kunnen bijvoorbeeld zijn 1 of 8 mei .a.s of later.

Na de winter periode is het immers wel weer eens gezellig en leuk om elkaars hobby te zien en weer wat rondes te doen maken.

Laat de aanmeldingen maar komen :banana:

Overleg met de gemeente geweest? heb je een vergunning geregeld??? Allemaal belangrijk.. een meeting is niet zomaar bijeenkomen.. gaat een hoop meer aan vooraf, helemaal als je met grote aantallen met nitro wil rijden..(denk aan overlast)

Overleg met de gemeente geweest? heb je een vergunning geregeld??? Allemaal belangrijk.. een meeting is niet zomaar bijeenkomen.. gaat een hoop meer aan vooraf, helemaal als je met grote aantallen met nitro wil rijden..(denk aan overlast)

Bij Hornbach is het Géén probleem, hier worden vaker meetings geregeld.
Daarbij is het één en ander nog wel te regelen. Echter eerst maar eens afwachten hoeveel animo er is !

Enkel on-road ?
Of is er ook een mogelijk voor off-road te rijden ?

Ik vrag mij af waar al die Limbrgse rijders zijn gebleven...........
Er is hier in het zuiden bijna niets meer te rijden :???:

Heb een scaler gekocht om regelmatig een rondje te rijden, al is het dan maar in de tuin. Gelukkig is ie aardig groot met vijiver waar maaskeien en hoogte verschil (watervalletje) in zit. Lekker "makkelijk" vanuit de tuinstoel en samen met dochtertje :D

Heb een slash ( 2WD en 4x4 vxl) en een 1/8 E truggy, on road 1/16 rally vxl.....
Lijkt mij leuk, laat maar horen waar en wanneer !
( zal waarschijnlijk net op de zondag zijn dat ik werken moet.... )

Back