Meeting zondag 28 december 2003 te Helchteren Belgisch Limb.

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door SecretarisPMF, 17 nov 2003.

  1. Hallo allemaal,

    Zoals in augustus gezegd dat wij waarschijnlijk een meeting gingen houden te Helchteren (België)

    Nu tot nu toe hebben wij de zaal nog steeds ter onze beschikking en vandaag heb ik voor 99% zekerheid dat dat zo zal blijven.

    De zaal meet 25 x 45 meter en de kleedkamers gaan wij gebruiken om onze toestellen te zetten zo blijven we de zaal vrijhouden voor het vliegen.

    Daar er in de zaal niet mag geëten en gedronken worden zal de cafataria op onze aanvraag open zijn en voor de geïnteresseerde een licht maaltijd kunnen voorzien. Dit is wel niet verplicht als jullie je eten meebrengen en een drankje nuttigen zijn deze mensen ook tevreden.

    Omdat het om onze eerste meeting gaat houden wij het inschrijvingsgeld laag en gaan 5 € vragen om te vliegen van 09.00 tot 17.00 uur en we gaan de toestellen indelen in groepen snel, traag, heli en acrobatisch en zoals ik een paar jaar terug in alphen gezien heb met kleuren werken (indien andere voorstellen zijn zijn deze altijd welkom)

    Nu als jullie geïnteresseerd zijn om op dit dag mee te vliegen, vraag ik om mij jullie E-mail adres door te sturen eddyclissen@pandora.be met de vermelding indoor 28 december. Dan zal ik jullie midden volgende week een inschrijvingsformulier doorsturen.


    Let wel we gaan maximum 40 mensen uitnodigen om het nog vliegbaar te houden.
     

Deel Deze Pagina