meivakantie hellingvliegen op zoutelande

robert14

Forum veteraan
hallo allemaal

in de meivakantie ga ik naar zeeland. aangezien ik in het noorden woon is zeeland natuurlijk de ideale uitdaging om te gaan hellibgvliegen! en dan natuurlijk de zoutelande...
indien de weersvoorspellingen goed zijn (droog en goede windrichting). zijn er dan meer mensen die gaan vliegen op zoutelande?? ik heb verder geen ervaring met hellingvliegen dus dan lijkt me het wel leuk om eventueel met meerdere mensen samen te gaan vliegen. gewoon de zagi en dlg mee. is er te weinig wind, kunnen we altijn nog smijten :P

greetz robert

hallo allemaal

in de meivakantie ga ik naar zeeland. aangezien ik in het noorden woon is zeeland natuurlijk de ideale uitdaging om te gaan hellibgvliegen! en dan natuurlijk de zoutelande...

greetz robert

Je bent niet de enigste die in mei vakantie plannen heeft :D:D.
Ik ga dan naar het oosten om bij weinig wind langer en hoger thermiek te kunnen draaien ;).

Gr. Evert.

raymond!
dan moet je natuurlijk niet zo gaan beginnen... dan is er voor mij helemaal geen lol meer aan.... ik probeer mn ouders nog steeds zover te krijgen om met de vakantie daarheen te gaan. lukt nog niet helemaal... :(

ik ben van zaterdag tot zaterdag in zeeland dus als iemand kan hoor ik het graag natuurlijk ;)

pssst raymond
plekkie over?? :lol:

ik neem wel genoegen met een plekkie in de aanhanger :lol:
nouja laat ook maar zitten...

duss weer :ontopic:

wie gaan er allemaal vliegen op zoutelande?

en mensen nog tips voor de eerste keer hellingvliegen? heb al veel kunnen leren van youtube filmpjes (vooral lvs raymond)

Tip: neem lijm en tape mee en geen vliegtuig waar je heel zuinig op bent. Ik heb begrepen dat de landingsmogelijkheden op Zoutelande niet uitblinken in vliegtuigvriendelijkheid.