Meld hier de kleine schoonheidsfoutjes van het nieuwe forum

Discussie in 'Helpdesk' gestart door Gammapooka, 7 dec 2007.

  1. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Leek me wel handig om alles in 1 topic te doen om wildgroei van diverse (soortgelijke)andere topics te voorkomen :D

    Ik zit trouwens met het probleem dat ik in het profiel mijn MSN naam niet kan veranderen, ik krijg elke keer een
    [edit]
    We gaan er natuurlijk vanuit dat Robert het erg druk heeft met het forum en dat de kleine foutjes later wel opgelost zullen worden.
    Wees aub niet ongeduldig.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  2. Benno Z

    Benno Z Guest

    [EDIT] Is inmiddels aangepast[/EDIT] De topics onder het subforum "kunstvlucht" zijn niet op tijd gesorteerd. Je moet telkens op "laatste bericht" klikken om het chronologisch te zien.

    De moderator-functie onder bouwverslagen werkt ook (nog) niet.

    De zoekfunctie is nu minimaal 4 karakters, maar daar wordt al aan gewerkt geloof ik.

    Het kunnen verbergen van diverse subfora als je bij "Nieuwe berichten" kijkt.

    De FAQ's dichttimmeren, zie http://www.modelbouwforum.nl/forums/showthread.php?p=770932#post770932
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2007
  3. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.835
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    a
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
  4. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Zoals bij elke verandering, kom je dingen tegen waar je opnieuw aan moet wennen (XP vs Vista?) persoonlijk vond ik het "oude" forum erg makkelijk en duidelijk en is dit nieuwe voor sommigen een beetje vreemd maar persoonlijk denk ik dat je er over een half jaar niemand meer over hoort.
    Ik vind het mooi dat Robert steeds weer probeert het forum schoon en voor iedereen toegankelijk te houden, en dat is niet om te slijmen want als iets me niet bevalt ventileer ik dat echt wel. Ik geef het je te doen om zoveel mede-hobbyisten tevreden te houden. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
    Ik denk dan ook dat het een kwestie van finetuning is, net zoals met modelbouw en ik ben nog steeds blij met het forum.
    Mvg Ron
     
  5. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.835
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    a
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
  6. Botter

    Botter Guest

    Maar dat kan toch ook.. ik heb het ook.. heb alleen algemeen en het botengedeelte openstaan.. je hoeft alleen maar rechts in de blauwe balken op het rondje met 2 dingetjes naar boven gewezen te klikken..

    Christian
     
  7. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Het enigste wat ik nog mis is dat er onder de laatste post niet de mogelijkheid is om daar via

    [​IMG] Modelbouwforum.nl > Algemeen > Helpdesk


    terug kan komen op de plek die ik van daaruit wil bereiken. Dus graag zo een menu boom onder de laatste post als dat tenminste kan.
     
  8. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.835
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    a
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
  9. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Nog een klein schoonheidsfoutje net ontdekt :

    Als ik een bericht omhoog wil schoppen doe ik dat meestal met : * schop *
    Nu krijg ik een melding dat ik minstens 10 tekens in moet voeren omdat het bericht anders te kort is.
    Had daar voorheen geen last van.
     
  10. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Klopt ;-) dat is geen foutje, maar een bewust kozen minimaal aantal tekens om onzinpostings te voorkomen ..
     
  11. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Ok, bedankt Robert, dan weten we dat :D
     
  12. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Ja, als dit lastig is kan ik het ook inkorten hoor..
     
  13. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Nee hoor is niet echt lastig, configureer het forum maar zoals je zelf wilt hoor :)
     
  14. Benno Z

    Benno Z Guest

    Voortaan iets meer geduld heben met de verkoop ;)
    Ik ben zelf van mening dat 10 karakters een goede setting is.....ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik soms wel érg korte berichten schrijf, dat is nu dus verleden tijd :)
     
  15. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Ik ben een beetje de forums doorgelopen, als het goed is is het nu overal geordend op tijdstip/datum van laatste postings. Dus exact zoals het was op het vorige forum..

    Mochten jullie toch nog een (sub)forum tegenkomen welke niet goed is ingedeeld kwa volgorde van weergave van de onderwerpen, laat dit mij dan even weten.

    Robert
     
  16. Benno Z

    Benno Z Guest

    Hier nog een vraagje en een héél klein spelfoutje.
    Op onderstaande afbeelding zie je een stukje "forum". Ten eerste begrijp ik het verschil niet tussen de beide linkjes, als ik op het linker blauwe pijltje of op het rechter blauwe pijltje klik kom ik altijd bij het laatste bericht terecht. Ten tweede staat er: "Ga naar eerst nieuwe bericht". Er mist dus een "e".....

    [​IMG]
     
  17. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Heel scherp Benno, ik heb het gelijk aangepast.

    Robert
     
  18. WalterK

    WalterK

    Lid geworden:
    7 dec 2007
    Berichten:
    101
    Locatie:
    Rotterdam
    Foto invoegen in forum-bericht

    Ik heb [figuur invoegen] gedaan en de volledige link geplakt, maar zie niets verschijnen in mn scherm.

    Doe ik iets fout, of duurt het gewoon even voordat een afbeelding verschijnt in het forum-bericht? Ik gebruik Firefox en XPHsp2.

    Verder geweldige site!


    Grt Walter

    Enne is het nou beheersteam of beheerteam?
     
  19. Benno Z

    Benno Z Guest

    Laat eens een voorbeeld zien van je link, ik ben benieuwd hoe die er uit ziet...
     
  20. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.835
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    aa
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015

Deel Deze Pagina